بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
اگر اتفاق خاصی نیفتد سیدجلال حسینی مدافع تأثیرگذار تیم‌ملی‌ فوتبال ایران قرارداد رسمی‌‌اش را با باشگاه الاهلی قطر امضا خواهد کرد.
تدبیر24:هر چند حسینی برای آرام کردن اوضاع، همچنان از ماندن در پرسپولیس حرف می‌زند ولی او قرار است سال آینده پیراهن الاهلی را برتن کند. حتی مدیر ورزشی این باشگاه هم چند روز پیش توافق با حسینی را تأیید کرد و با صراحت گفت مدافع تیم‌ملی‌ ایران سال آینده در لیگ قطر توپ خواهد زد.

مبلغ قرارداد این بازیکن با الاهلی آنقدر وسوسه‌انگیز است که سیدجلال فکر بازی کردن در لیگ ‌برتر ایران را از ذهنش بیرون می‌کند! او برای بازی در الاهلی 5/1 میلیون دلار خواهد گرفت، یعنی 5/4 میلیارد تومان به پول ایران. البته اگر بحث پاداش‌ها را نیز حساب کنیم این مبلغ بیشتر خواهد شد و جالب‌تر اینکه حسینی برای 9 ماه بازی در لیگ قطر چنین پولی به جیب خواهد زد!

نکته مهم این است که علی دایی و رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم می‌دانند که حسینی قصد ندارد در پرسپولیس بماند. او قرار است روز پنج‌شنبه راهی قطر شود.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: سید جلال ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها