بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۲۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: ساخت و سازها در منطقه کوی سیاحی اهواز به صورت بی‌رویه و نامنظم همچنان در حال انجام است و نباید این فرایند ادامه پیدا کند. نه تنها در کوی سیاحی بلکه در مناطق اطراف آن نیز خانه‌سازی مانند قارچ در حال رشد است.
تدبیر24:احمد سیاحی‏ در جلسه‌ای که به منظور پیگیری و حل مشکلات منطقه کوی سیاحی اهواز در این معاونت برگزار شد، با تاکید بر لزوم اولویت‌بندی و حل مشکلات در کوی سیاحی و مناطق دیگر حاشیه شهر اهواز از جمله عین 2، ملاشیه و کوی علی‌آباد‏، اظهار کرد: مشکل جدی مناطق حاشیه‌ای، آب است که موضوعی بسیار اساسی است، آبفا تا چهارشنبه این هفته مطلوبیت آب این مناطق را سنجیده و حتما به ما اطلاع‌رسانی کند.

وی گفت: هر خانه باید انشعاب مجاز داشته باشد بنابراین آبفا باید برنامه زمان‌بندی نصب کنتور آب را در منطقه مشخص و در اختیار ما قرار دهد و همچنین یک کارگروه کارشناسی جهت بررسی وضعیت فاضلاب و مشکلات منطقه در این زمینه مستقر کند. لایروبی کانال‌ها باید در دستور کار قرار بگیرد.

سیاحی عنوان کرد: نگاه ما به ساخت و سازها مناطق حاشیه‌ای نگاه زمین‌خواری نیست و منافع شخصی خاصی را در این مناطق دنبال نمی‌کنیم چون معتقدیم کسی که در حاشیه شهر اقدام به ساختن خانه و سکونت می‌کند، به دلیل محرومیت ناچار به این کار است وگرنه می‌توانست در شهر خانه بسازد و ساکن شود. بنابراین بحث‌هایی که در این خصوص با استاندار داشتیم، امیدوارکننده بوده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: سال گذشته 1370 میلیارد تومان بودجه به استان اختصاص یافت که در نهایت 32 درصد آن تخصیص پیدا کرد ولی امسال 670 میلیارد تومان اختصاص داده شد یعنی در حدود 50 درصد سال گذشته، ما نمی‌دانیم که چه مشکلاتی وجود دارد ولی آیا باید دست روی دست گذاشت یا این‌که با همین حداقل‌ها کار کرد؟

برچسب ها: اهواز ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها