بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۲۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
دهیار روستا بیان داشت: در شرح این واقعه تاسف بار باید گفت این نوجوان وقتی دچار عقرب زدگی می شود با پدر خود به بهیاری بخش مورموری واقع در 15 کیلومتری روستای آب انار مراجعه می کند که متاسفانه گویا آزمایشگاه این مرکز خراب بوده و دکتر درمانگاه برای این نوجوان فقط دو آمپول مسکن تزریق می کند.
تدبیر24: دهیار روستای آب انار شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام با اشاره به فوت یک نوجوان در این روستا به علت عقرب زدگی گفت: عدم رسیدگی به موقع باعث چنین واقع ناگواری شده است.

محمد کمری اظهار داشت: چند روز پیش یک نوجوان اهل این روستا بر اثر عقرب زدگی متاسفانه جان خود را ازدست داد.

وی بیان داشت: در شرح این واقعه تاسف بار باید گفت این نوجوان وقتی دچار عقرب زدگی می شود با پدر خود به بهیاری بخش مورموری واقع در 15 کیلومتری روستای آب انار مراجعه می کند که متاسفانه گویا آزمایشگاه این مرکز خراب بوده و دکتر درمانگاه برای این نوجوان فقط دو آمپول مسکن تزریق می کند.

وی ادامه داد: پس از آن دکتر درمانگاه به پدر این نوجوان می گوید که برای درمان باید به مرکز شهرستان مراجعه کند که البته و متاسفانه نبود آمبولانس و هر دلیلی دیگر مثل سهل انگاری پدر خانوده باعث شده این نوجوان برای ادامه درمان به مرکز شهرستان مراجعه نکند و به خانه باز گردد.

کمری بیان داشت: بعد از مدتی حال این نوجوان بدتر می شود و سم تمام بدن وی را در بر می گیرد که بلافاصله به مرکز شهرستان آبدانان آورده می شود و در همان زمان نیز به مرکز استان اعزام می شود.

وی گفت: متاسفانه بعد از چند روز بستری به دلیل اینکه سم تمام بدن وی را فرا گرفته بود منجر به فوت این نوجوان شده است.

قبلا چهار نفر در این منطقه بر اثر عقرب زدگی فوت کرده بودند

کمری عنوان کرد: نکات بسیار مهمی در این اتفاق ناگوار وجود دارد که مهمترین آن این است قبلا چهار نفر در این منطقه به دلیل اینکه عقربهای موجود در این روستای آب انار به دلیل گرمای زیاد بسیار سمی و خطرناک هستند، فوت کرده ند.

وی بیان داشت: بارها به مسئولان هشدار و مکاتبه کرده بودیم که متاسفانه توجه نکردند و خانه بهداشت این روستا از وجود امکانات اولیه هم محروم است چه برسد به آمپول عقرب زدگی.

کمری اظهار داشت: متاسفانه نبود امکانات از جمله آمپول عقرب زدگی، نبود آمبولانس در بخش مورموری، عدم رسیدگی و توجه در درمانگاه مورموری به این نوجوان و عدم تشخیص پزشک بهیاری و سهل انگاری خانواده باعث رخ دادن چنین اتفاق ناگواری شده است.

نبود آمبولانس در بخش مورموری

ناصر نوری بخشدار مورموری از توابع شهرستان آبدانان نیز به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه بارها به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام درباره اینکه این بخش با توجه مسافت 50 کیلومتری نیاز مبرم به آمبولانس دارد اعلام کرده بودیم.

وی بیان داشت: این نوجوان که بر اثر عقرب زدگی فوت شده است باید در همان مراجعه اول به مرکز شهرستان اعزام می شد که حالا با توجه خراب بودن آزمایشگاه بخش مورموری و عدم توجه خانواده متاسفانه سم تمام بدن این فرد را در می گیرد و بعد از اعزام به مرکز شهرستان و مرکز استان متاسفانه بعداز چند روز فوت می کند.

نوری عنوان کرد: نکته مهمی که وجود دارد این بوده که باید خانواده نسبت به این قضیه حساس تر می شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها