بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۲۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
شنیده‌های سایت «سلام نو» حاکی از آن است که حداد عادل با انتقاد از درخواست 9 نماینده از وزیر دادگستری برای ممنوع‌البیان شدن خاتمی، این اقدام را تحمیل هزینه بی‌دلیل بر جبهه پایداری با نزدیک شدن به انتخابات مجلس عنوان کرده است.
تدبیر24:غلامعلی حداد عادل، نماینده جبهه پایداری در مجلس، نسبت به درخواست تعدادی دیگر از نمایندگان برای ممنوع‌البیان شدن سید محمد خاتمی شدیدا انتقاد کرد. این مساله در جلسه‌ای با حضور تعدادی از فعالین گروه موسوم به جبهه پایداری مطرح شد.
شنیده‌های سایت «سلام نو» حاکی از آن است که حداد عادل در این جلسه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، این اقدام را تحمیل هزینه بی‌دلیل بر جبهه پایداری عنوان کرده است.

چندی پیش 9 نفر از نمایندگان منسوب به گروه افراطی جبهه پایداری در مجلس، طی تذکری به وزیر دادگستری خواستار ممنوع‌البیان(!) شدن رئیس جمهور اسبق کشور شده بودند.

گفتنیست که حداد عادل پس از انتخابات مجلس گذشته، با ارسال قرآنی به دفتر سید محمد خاتمی از اقدام وی در رای دادن در انتخابات تحسین کرده بود. 

منبع : سلام نو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها