بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۲۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
منابع خبری با اشاره به آخرین تحولات بحران عراق، از کشته و زخمی شدن ده ها تن از عناصر مسلح گروه تروریستی داعش در این کشور خبر دادند.
تدبیر24: سازمان مبارزه با تروریسم عراق روز دوشنبه اعلام کرد که بیش از 70 تن از عناصر داعش در جریان عملیاتی در ˈالضلوعیهˈ در جنوب تکریت کشته و بیش از 30 تن دیگر از آنها زخمی شدند؛ همچنین تعدادی از خودروها و مقادیری سلاح آنها نیز منهدم شد.

همچنین براساس اعلام رسانه های خبری، 40 تن از عناصر مسلح وابسته به گروه تروریستی ˈداعشˈ روز دوشنبه در حمله هوایی ارتش عراق به شمال استان بابل کشته و 10 خودرو متعلق به آنها منهدم شد.

یک منبع امنیتی در این رابطه افزود: نیروهای امنیتی با کمک نیروی هوای ارتش، مواضع داعش در منطقه ˈجرف الصخرˈ در شمال استان بابل را هدف قرار دادند و با به هلاکت رساندن 40 تن از تروریست ها، 10 خودرو آنها را نیز منهدم کردند.

وی افزود: نیروهای امنیتی با برخورداری از پشتیبانی گردان های دفاع ملی و نیروهای ارتش به عملیات گسترده نظامی خود، تا پاکسازی کامل این منطقه ادامه می دهند.

به نوشته سومریه نیوز، یک منبع پلیس استان صلاح الدین نیز روز دوشنبه گفت: ˈابو اسامه القحطانیˈ مفتی داعش که یک تبعه سعودی است در جریان حمله ای در شهر بیجی در شمال تکریب به هلاکت رسید.

شبکه العراقیه نیز اعلام کرد که ارتش عراق روز دوشنبه مقر ˈابوبکر البغدادیˈ سرکرده گروه تروریستی داعش را در موصل بمباران کرد.

العراقیه افزود: نیروی هوایی ارتش با همکاری استخبارات نظامی توانست مقر ابوبکرالغدادی بر روی رودخانه دجله در موصل را بمباران کند.

العراقیه پیشتر نیز اعلام کرده بود که نیروی هوایی ارتش توانسته است ابومصعب اللیبی فرمانده یکی از شاخه های داعش در موصل را به هلاکت برساند.

تروریست های داعش از 9 ژوئن (19خرداد) بخش هایی از شمال عراق را به تصرف خود درآورده و تهدید به تجزیه این کشور کردند.

این گروه در پیشروی های اخیر خود در شمال و مرکز عراق، مرتکب جنایت های بی سابقه ای شده اند.

از سوی دیگر پایگاه خبری ˈمدی پرسˈ به نقل از یک منبع آگاه در وزارت کشور عراق اعلام کرد: 20 تن از نیروهای ارتش و نیروهای داوطلب، بر اثر دو انفجار پیاپی درجنوب بغداد کشته و زخمی شدند.

بمب اول شامگاه دوشنبه در نزدیکی پادگان ارتش در منطقه الباویه در شهر مدائن در جنوب بغداد منفجر شد که خسارتی در پی نداشت اما انفجار دوم هنگام تجمع نیروهای ارتش و نیروهای داوطلب در همین محل رخ داد که به کشته شدن سه افسر، پنج سرباز و سه نیروی داوطلب انجامید. در این انفجار 9 نیروی ارتش و داوطلب نیز زخمی شدند.

منبع:پایگاه خبری سومریه نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها