بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۲۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
سرمربی ومربی دروازه بان های تیم فوتبال راه آهن و همبازی های پیشین علی کریمی پس از شنیدن خبر خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال از او برای حضور در این باشگاه دعوت کردند.
تدبیر24: حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال راه آهن درباره تصمیم علی کریمی برای خداحافظی ازدنیای فوتبال گفت:وقتی خبر خداحافظی کریمی را شنیدم شوکه شدم چون همچنان منتظر پیوستن اعجوبه فوتبال ایران به تیم راه آهن بوده و هستیم.

وی افزود:زمانی که تیم راه آهن راتحویل گرفتم بااولین بازیکنی که برای پیوستن به این تیم صحبت کردم،علی کریمی بود امااختیار تصمیم گیری به خود او واگذار کردم. کریمی همچنان پتانسیل بالایی در فوتبال ایران دارد و جوان های فوتبال ما می توانند از تجربیات این بازیکن ارزشمند در عرصه فوتبال ملی و باشگاهی استفاده کنند.

استیلی تاکید کرد: امیدوارم علی از تصمیم خود برگردد چون ما همچنان منتظر پیوستن وی به باشگاه راه آهن هستیم و در این باشگاه همیشه بر روی او باز است.

احمدرضا عابدزاده مربی دروازه بانان تیم فوتبال راه آهن نیز درباره این موضوع اظهار داشت: از خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال ناراحت شدم چون به نظرم وی در این خصوص زود تصمیم گرفت. خیلی دوست داشتیم که در فصل پیش رو، در کنار ما باشد. البته هنوز هم دیر نشده و امیدوارم علی از تصمیم خود برگردد و به راه آهن بیاید.

وی تاکید کرد: کریمی بازیکنی متعصب در عرصه ملی و باشگاهی است که این موضوع وی را تبدیل به چهره ای ماندگار در عرصه ملی و باشگاهی کرده است.

منبع:سایت باشگاه راه آهن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها