بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
حاشیه‌های بازگشت رییس جمهور سابق به دانشگاه علم و صنعت
حمدی‌‌نژاد ساعت 9 صبح و با استقبال همکاران سابق خود در دانشگاه علم و صنعت از مقابل منزل مسکونی‌اش در میدان هفتاد و دو نارمک عازم این دانشگاه شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس،احمدی‌نژاد هنگام خروج از دانشگاه علم و صنعت به همراه برخی مدیران این دانشگاه به علت نقص فنی آسانسور در طبقات میانی گیر کرد که با تلاش تعمیرکاران، آسانسور کار طبیعی خود را از سر گرفت.

حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس ‌جمهور سابق در دانشگاه علم و صنعت با حاشیه‌هایی همراه بود که ذکر آنها برای برخی خوانندگان خالی از لطف نیست.

 

*‌  احمدی‌‌نژاد ساعت 9 صبح و با استقبال همکاران سابق خود در دانشگاه علم و صنعت از مقابل منزل مسکونی‌اش در میدان هفتاد و دو نارمک عازم این دانشگاه شد.

 

* نکته جالب حضور عده‌ای بود که قصد دادن نامه به احمدی‌نژاد برای حل مشکلات خود را داشتند.

 

* عده‌ای از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در بدو ورود احمدی‌نژاد به دانشکده معماری ورود وی را خیر مقدم گفته و از رییس جمهور سابق استقبال کردند.

 

* احمدی‌نژاد پس از سخنرانی در جمع دانشجویان راهی اتاق ریاست دانشکده عمران شد و با اعضای این شورا جلسه‌ای یک ساعته داشت.

 

* همچنین احمدی‌نژاد سریع به اتاق قدیمی خود در دانشکده عمران علم و صنعت زد و از آن بازدید کرد.

 

* در هنگام خروج احمدی‌نژاد از دانشگاه علم و صنعت، وی به همراه اعضای ارشد این دانشکده به علت نقص فنی آسانسور در طبقات میانی گیر کردند که با تلاش تعمیرکاران، آسانسور کار طبیعی خود را از سر گرفت.

 

* احمدی‌نژاد یک کلاس درس با عنوان ایمنی در ترافیک برای دانشجویان دوره ارشد دارد ولی کار تدریس در این کلاس را دکتر توکل بر عهده گرفته و احمدی‌نژاد تدریس خود را از ترم بعد در دانشکده عمران علم و صنعت آغاز می‌کند.

منبع:تدبیر و امید


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها