بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۳۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
سخنگوی اورژانس 115 بابل بیان داشت: فوتی‌ها و مصدومان این حادثه همگی مرد بودند.
تدبیر24: سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: تصادف در بابل سه کشته و هفت مصدوم بر جای گذاشت.

مهدی غلام‌نیا روشن امروز اظهار داشت: در طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف پیکان و سمند در بندپی غربی سه راه قصاب کلا بلافاصله مرکز فرماندهی، پایگاه‌های امین‌آباد و خشرودپی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تکنسین‌های اورژانس بلافاصله پس از اقدامات پزشکی ازقبیل سرم‌تراپی، اکسیژن‌تراپی، آتل‌گیری IV و CPR برای دو مصدوم این حادثه  که مرد 35 ساله راننده پیکان و زن 50 ساله سرنشین پیکان بودند، آنها را به بیمارستان روحانی و شهید بهشتی بابل منتقل کردند که راننده پیکان به علت شدت جراحات جان سپرد.

غلام‌نیا تصریح کرد: در گزارش دیگری با اورژانس 115 مبنی بر تصادف پراید و پژو 405 در جاده گنج‌افروز چهارراه وحدت گنج افروز، بلافاصله مرکز فرماندهی، پایگاه‌های هلی‌دشت، دانشگاه، قراخیل، گتاب و بندپی شرقی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه دو نفر به دلیل شدت جراحات دردم جان سپردند، گفت: 6 مصدوم دیگر این حادثه پس از اقدامات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی و شهید یحیی‌نژاد منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 بابل بیان داشت: فوتی‌ها و مصدومان این حادثه همگی مرد بودند.

وی از عملیات نجات زن 65 ساله در یک قدمی مرگ توسط اورژانس خبر داد و اظهار داشت: در تماس اعضاء خانواده‌ای در شهرک بذری مبنی بر عدم هوشیاری زن 65 ساله بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 تکنسین‌های پایگاه دانشگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام‌نیا با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس 115 با توجه به ترافیک شدید بابل در مدت زمان 9 دقیقه بر بالین بیمار حاضر شدند، تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 بعد از معاینه بیمار متوجه شدند که بیمار دچار ایست قلبی تنفسی شده است لذا بلافاصله عملیات احیای CPR را انجام دادند که بعد از 12 دقیقه موفق به بازگشت بیمار شدند و سپس بیمار را به بیمارستان آیت‌الله روحانی منتقل کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها