بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۳۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
رییس دانشگاه یزد با اشاره به استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس گفت: فرجی دانا از نخبگان علمی کشور است.
تدبیر24: محمد صالح اولیاءˈ روز یکشنبه در نخستین نشست مطبوعاتی هیات رییسه دانشگاه یزد با خبرنگاران افزود: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از نظر تعهد، اخلاص و مدیریت فرد نمونه در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید قدردان و قدرشناس نخبگان کشور هم باشیم، اظهار امیدواری کرد؛ نمایندگان مجلس بار دیگر این قدرشناسی و شکر نعمت را با رای اعتماد خود به فرجی دانا انجام دهد.

اولیاء که پس از انتصاب به ریاست دانشگاه یزد در دی ماه سال 92برای نخستین بار به اتفاق پنج نفر از معاونش با اصحاب رسانه گفت و گو می کرد ، اظهار داشت: اگر کفران نعمت کنیم آن را از دست خواهیم داد.

وی از برگزاری نشست هیات امنای دانشگاه یزد با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روزسه شنبه این هفته خبر داد و گفت: رای اعتماد نمایندگان به فرجی دانا به توسعه فضای نشاط و پویا در دانشگاه کمک خواهد کرد.

دانشگاه یزد 22بهمن سال 1367با پذیرش 40 نفردانشجو فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد، در سال تحصیلی 93-92، 14هزار و 200 نفر در 12 دانشکده و 46 گروه آموزشی این مرکز آموزش عالی استان مشغول به تحصیل هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها