بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۳۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
امامعلی حبیبی پهلوان نامدار کشتی و اولین طلایی المپیکی این رشته، یکشنبه شب از بیمارستان مرخص شد.
تدبیر24: حبیبی که روز جمعه به دلیل سرگیجه شدید و نداشتن تعادل در بیمارستان بابل کلینیک بستری شده بود ، امشب با تشخیص پزشکان و پس از رسیدن به آمادگی مطلوب جسمانی از بیمارستان مرخص شد و به منزل مسکونی اش در جاده نظامی قائمشهر انتقال یافت.

در اولین روز مرخص شدن این اسطوره کشتی جهان ˈ عسگری محمدیان ˈ دارنده دو مدال نقره المپیک ، در منزل امام علی حبیبی حاضر و از وی عیادت کرد.

محمدیان پس از این دیدار، حال عمومی حبیبی را رضایت بخش و امیدوار کننده توصیف کرد.

امامعلی حبیبی کشتی گیر اسطوره مازندرانی، ملقب به ببر مازندران است.

وی در حالی که بیمار بود، موفق به کسب مدال طلای بازی های المپیک تابستانی 1956 در وزن 67 کیلوگرم شد.

او در دوران حضورش در عرصه جهانی معروف به سریعترین کشتی گیر جهان بود و معروف است که در مسابقه های جهانی تهران موفق شد دو تن از بزرگان کشتی جهان واختانگ بالاوادزه از شوروی و اسماعیل اوغان از ترکیه را در کمتر از سه دقیقه ضربه فنی کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها