بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۳۲۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
عضو هیات رییسه مجلس، درباره پخش زنده جلسه استیضاح وزیر علوم از رسانه ملی، گفت: چنین موضوعی مطرح نیست و جلسه استیضاح فرجی دانا مانند گذشته پوشش زنده نمی شود.
تدبیر24: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که جلسه استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه با حضور رییس جمهوری برگزار می شود، گفت: این جلسه همانند گذشته پخش زنده تلویزیونی نمی شود.

«حسین سبحانی نیا» امروز (دوشنبه) تاکید کرد: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برای دفاع از رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس می آید.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده همچنین قرار است برخی از وزیران، محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری در جلسه استیضاح وزیر علوم شرکت کنند.

عضو هیات رییسه مجلس، درباره پخش زنده جلسه استیضاح وزیر علوم از رسانه ملی، گفت: چنین موضوعی مطرح نیست و جلسه استیضاح فرجی دانا مانند گذشته پوشش زنده نمی شود.

بر اساس ماده 226 آیین نامه داخلی مجلس در جلسه استیضاح، پس از بیانات استیضاح کنندگان، رییس جمهوری می‏تواند به دفاع از وزیر یا وزیران مورد استیضاح بپردازد، حداکثر وقت دفاع از استیضاح برای رییس جمهوری یا چند وزیر پنج ساعت و برای یک وزیر سه ساعت خواهد بود.
منبع: خانه ملت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
متنفر از اصولگرایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
0
0
می ترسید که پوششزنده باشد . خدا ...و ...را لعنت کند . زنده یاد فرجی دانا
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها