بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۳۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: در حال حاضر 1100 مینی‌بوس با عمر بیش از 25 سال و فرسوده‌گی بالا داریم که برای 50 درصد دارندگان آن‌ها به انتخاب خودشان و با کمک ستاد نوسازی ناوگان قرارداد منعقد شده تا از چرخه ناوگان خارج شوند.
تدبیر24: پیمان سنندجی افزود: هفته گذشته 90 دستگاه مینی‌بوس پس از اینکه اعلام آماده بودن اعتبار وارد روند نوسازی شد و به مراکز اسقاط معرفی شدند.

وی افزود: امیدواریم اقدامات مربوط به 190 دستگاه مینی‌بوس به زودی انجام شود، قرار بر این است که 20 میلیون تومان شهرداری تهران، 20 میلیون تومان سازمان محیط زیست و 18 میلیون تومان را ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل پرداخت کند و مجموعا 60 میلیون را این ارگان‌ها بدهند و مابقی توسط تسهیلات بانکی و فرد متقاضی پرداخت شود.

سنندجی با بیان اینکه به زودی پس از 25 سال مینی‌بوس نو وارد تهران خواهد شد، گفت: 121 دستگاه مینی‌بوس فرسوده دیگر نیز بر اساس همین روند از رده خارج شده است و امیدواریم شرایط برای ورود این 121 دستگاه مینی‌بوس فراهم می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها