بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۳۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
وی افزود: نیروی زمینی ولایی همواره پا در رکاب و در عالی‌ترین سطح ممکن آمادگی است. از مقام معظم رهبری یک فرمان و از ما به سر دویدن است تا طومار هر فتنه‌ای را در هم بپیچیم.
تدبیر24: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: داعش را عددی حساب نمی‌کنیم که بخواهیم به خاطرش به نیروهایمان آماده‌باش بدهیم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه مراسم آغاز دوره‌های 25 و نهم حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص آماده‌باش نیروی زمینی ارتش برای مقابله با داعش، اظهار کرد: ما داعش را عددی حساب نمی‌کنیم که به خاطرش به نیروهایمان آماده‌باش بدهیم. نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در همه مرزها حضور دارد و حضورش به خاطر تهدید خاصی نیست بلکه یک وظیفه به حساب می‌آید.

وی افزود: نیروی زمینی ولایی همواره پا در رکاب و در عالی‌ترین سطح ممکن آمادگی است. از مقام معظم رهبری یک فرمان و از ما به سر دویدن است تا طومار هر فتنه‌ای را در هم بپیچیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به اشتباه مطرح شدن نام توپ‌های 155 میلی‌متر، بیان کرد: توپ‌های 155 میلی‌متری هویتور که به معنای سکوهای محرک خودکششی است بهره‌برداری شده است اما نام آن به اشتباه به عنوان هویزه جا افتاده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد آيتى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
0
0
داعش بايد به لطف الهى نيست و نابود شود.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها