بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
تدبیر24:
سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح برخورد با اراذل و اوباش تهران اظهار داشت: در عملیات 24 ساعت گذشته ماموران پلیس با حکم پیگرد قانونی 57 نفر از اراذل و اوباش شهر تهران را دستگیرکردند.

وی با بیان اینکه چند مورد از این دستگیری‌ها منجر به درگیری مسلحانه و تیراندازی اراذل و اوباش به سمت ماموران شد، ادامه داد: امیدواریم حکم قضایی مناسبی هم در این زمینه صادر شود تا زمانی که هنجارشکنان مخصوصا اراذل و اوباش به کار خود ادامه می‌دهند طرح برخورد با آنها نیز از سوی پلیس اجرا می‌شود.

ساجدی‌نیا برخورد با اراذل و اوباش را خواسته مردم عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در سطح شهر تحرک این افراد کمتر شده است در حالی که پیش از این در طرح‌ها بیش از 100 نفر از اراذل و اوباش دستگیر می‌شدند اما در حال حاضر تعداد آنها دردستگیری ها به 50 یا60 نفر رسیده است.

رئیس پلیس پایتخت عده‌ای از دستگیرشدگان را اراذل و اوباشی خواند که از خارج از تهران وارد شهر شده و درگیری و شرارت ایجاد می‌کردند پرونده آنها براساس مدارک و محتویات به مراجعه قضایی ارسال می‌شود.

ساجدی‌نیا ادامه داد: بسیاری از این افراد ابراز پشیمانی کرده و می‌توانند این ابراز پشیمانی را در دادگاه و نزد قاضی هم اعلام کنند البته باید به این  نکته هم اشاره کرد که بسیاری از آنها و افرادی که  «سابقاً‌ دستگیر شده‌اند » واقعا پشیمان شده و رفتار و عملکرد خود را اصلاح کردند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ حدود90 درصد افراد دستگیر شده سابقه دار هستند.

ساجدی‌نیا در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر نامناسب بودن اطلاع رسانی و همچنین تناقض گویی برخی مسئولان مخصوصا رئیس شرکت اتوبوسرانی تهران در خصوص ماجرای گروگانگیری هفته گذشته گفت: با توجه به وضعیت موجود و شرایط خاص پلیس وارد عمل شد و در آن ساعات فرصت اطلاع رسانی مناسب فراهم نمی‌شد . درباره اظهارات آقای سنندجی هم ایشان خودشان باید صحبت کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم درباره اینکه آیا این واقعه گروگانگیری بود اظهار داشت: بله این اتفاق گروگانگیری بود و مستندات آن هم موجود است.

ساجدی‌نیا درباره ادامه طرح گشت ارشاد گفت: این طرح مانند مواقع قبل در حال اجرا است و مبنای اصلی پلیس تذکر به افراد است و خوشبختانه عمده این افراد دیگر بازگشتی ندارند. .

رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه ایا بهتر نیست عمده تمرکز را به سمت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان این پوشاک نامناسب ببرید؟ گفت: بله همین گونه است و در 3 روز گذشته بیش از 1هزار و 300 تولید کننده و فروشنده پوشاک مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند که در این زمینه تعدادی تذکر و اخطار پلمپ داده شد که در این زمینه اکثر پوشاک قاچاق و با تصاویر نامطلوب جمع آوری شد که برخی از واحدهای صنفی پلمپ شدند.

ساجدی‌نیا در پاسخ به سوالی درباره اغاز سال تحصیلی و تمهیدات ترافیکی و انتظامی پلیس گفت: همکاری و هماهنگی لازم بین آموزش و پرورش ، پلیس راهور و شهرداری انجام شده و تمهیدات لازم اتخاذ شده است .

وی ادامه داد: این تمهیدات مخصوصا برای کلاس‌اولی‌ها در اولویت بوده و به شهرداری توصیه شده خط کشی‌ها و تابلوکوبی‌های نزدیک مدارس زودتر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،وی با بیان اینکه پلیس در هفته اول آغاز سال تحصیلی در آماده باش به سر می‌برد گفت: هم زمان با آغاز مهر ساعت طرح ترافیک نیز تغییر می‌کند که زمان دقیق آن بعدااطلاع رسانی می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، گروگانگیری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها