بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
دوره تابستانی فصل نقل وانتقالات باشگاه های اروپا امسال بسیار مهیج بود که به 10 مورد برتر انتقال می‌پردازیم.
تدبیر24: 1-به طور حتم انتقال "رابرت لواندوفسکی" از دورتموند به تیم رقیب یعنی بایرن مونیخ  ان هم به طور ازاد بالاترین نمره فصل نقل وانتقالات تابستانی را به خود اختصاص میدهد.

2-انتقال "سسک فابرگاس" از بارسلونا به چلسی با مبلغ 36 میلیون یورو دومین خرید برتر محسوب میشود.

3-انتقال "تونی کروس" پدیده جام جهانی از بایرن مونیخ به رئال مادرید برای هواداران قوهای سفید مادریدی شگفت انگیز بوده است.

4-انتقال "الکسیس سانچز" از بارسلونا به ارسنال با مبلغ 40 میلیون یوروخبر بدی برای هوادران ابی واناری پوشان ایالت کاتالان بود.

5-بهترین بازیکن فصل پیش جام باشگاه های اروپا یعنی دیه گو کاستا ستاره اتلتیکو مادرید به چلسی دومین خرید بسیار عالی این فصل شیرهای آبی لندن بوده است.

6-بهترین مدافع جام جهانی 2014 یعنی استفان دی فری  هلندی از فاینورد روتردام  به لاتزیو  هوادران بیانکو چلستی ها را شاد کرد تا  از لوتیتو رییس این باشگاه راضی باشند.

7-انتقال "مهدی بن عطیه" از آ اس رم به بایرن مونیخ با مبلغ 30 میلیون یورو خبر خوبی برای خط دفاعی مونیخی های قرمز پوش بوده است.

8-انتقال "دیه گو لوپز" از رئال مادرید به اث میلان به طور ازاد هوادران روسونری را در این فصل راضی کرد.

9-انتقال "لوئیس سوآرز" از لیورپول به بارسلونا با مبلغ نجومی 88 میلیون یورو هوادران ابی واناری کاتالانی را ذوق زده کرد.


10-انتقال "انخل ده ماریا" از رئال مادرید به منچستر یونایتد  با مبلغ 75 میلیون یورو غیر قابل پیش بینی بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها