بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
خلاصی از بوی بد توالت کار بسیار سختی است که افراد را وادار به استفاده از هواکش یا شمع و اسپری خوشبوکننده می‌کند، اما دستاورد جدید مخترع آمریکایی می‌تواند بوهای نامطبوع را سریعتر از بین ببرد.
تدبیر24: صندلی توالت فرنگی Fresh Air Plus با هدف از بین بردن بوی نامطبوع از طریق پمپاژ آن به بیرون توسط آدام پایز از ناشویل در تنسی ابداع شده و اکنون برای جمع‌آ‌وری سرمایه اولیه 80 هزار دلاری در سایت کیک‌استارتر قرار گرفته است.

روشهای قدیمی از بین بردن بو توسط دستگاههای تهویه تا حدی در حذف بو ناکارآمد نشان داده‌اند چرا که مقداری از آن قبل از تهویه وارد اتاق می‌شود. همچنین این دستگاهها هوای گرم یا سرد خانه را به بیرون برده و هزینه‌های گرمایش و سرمایش را افزایش می‌دهد. خوشبوکننده‌های هوا نیز تنها ماسکی برای پوشاندن بو به شمار می‌روند.

سازندگان Fresh Air Plus مدعی هستند که راه‌حل آنها بهترین روش برای اجتناب از ورود بوهای نامطبوع به داخل خانه است.

صندلی جداشدنی جدید را می‌توان با برداشتن صندلی قبلی روی توالتهای کنونی نصب کرد.

هنگامی که فرد از توالت استفاده می‌کند، حسگر روی صندلی به فعالسازی پنکه درون کاسه پرداخته و بوهای نامطلوب را از بین می‌برد.

این بوها از طریق یک شلنگ به بیرون ساختمان هدایت خواهد شد.

برای روشن کردن پنکه مذکور باید صندلی توالت را به یک سوکت دیواری وصل کرد.

اگرچه یکی از مشکلات پیش روی کاربران این خواهد بود که باید سوراخ تهویه در گوشه‌ای از خانه برای بیرون راندن بوها حفر شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها