بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۳۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
پژو 206 تيپ 2 محصول جوان پسند و پرطرفدار ايران خودرو، با داخلي سازي كامل قطعات به مدار توليد باز مي گردد.
تدبیر24: با تامين كامل قطعات پژو 206 تيپ 2 از منابع داخلي و خود كفايي كامل توليد اين محصول از سرگرفته مي شود.
 
برمبناي اين گزارش، قطعات تيپ دو خودروي 206 كه از محصولات پرتيراژ ايران خودرو محسوب مي شود، به صورت كامل از منابع داخلي تامين شده است. ‌افزايش تدريجي تيراژ توليد بنابر تقاضاي مشتريان در دستور كار قرار داشته و خطوط توليد نيز ظرفيت توليد و تامين نياز بازار را دارد.
 
خودروي پژو 206 در تيپ هاي مختلف و طي چند سال در گروه صنعتي ايران خودرو توليد مي شد كه با استقبال فراوان رو به رو بود اما پس از اعمال تحريم هاي غرب و قطع رابطه شركت پژو با ايران، توليد آن تقريبا متوقف شد. با اين وجود صنعتگران داخلي با جديت نسبت به داخلي سازي كامل اين خودرو اقدام كردند تا اين محصول پرطرفدار بارديگر در مدار توليد قرار گيرد.
 
گروه صنعتي ايران خودرو توليد اين محصول را از سر خواهد گرفت و در ماه هاي آينده ضمن افزايش توليد آن را به بازار عرضه خواهد كرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها