بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۳۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان از پرداخت پاداش به بازیکنان این تیم در صورت پیروزی بر پرسپولیس خبر داد.
تدبیر24: مسعود رضاییان درباره آخرین وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بعد از حل شدن مشکلات، بازیکنان با روحیه تمرینات را پیگیری می‌کنند. تیم با انگیزه تمرین می‌کند تا ان‌شا‌ء‌الله روز جمعه یک بازی با کیفیت مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم.

وی افزود: بازیکنان‌مان شرایط حساس تیم در جدول را درک می‌کنند و می‌دانند ما نیاز به پیروزی داریم. البته با توجه به اینکه مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم، انگیزه بازیکنان چند برابر می‌شود.

رضاییان درباره حضور مهاجم برزیلی در بازی پرسپولیس نیز گفت: دوست داشتم از این مهاجم استفاده کنم اما متأسفانه تا این لحظه ITC این بازیکن صادر نشده و فکر نمی‌کنم تا روز جمعه هم صادر شود.

وی همچنین اظهار کرد: در نظر دارم پاداشی برای بازی پرسپولیس تعیین کنم. البته در تلاش هستم منابع مالی این تصمیم را تامین کنند و بعد به طور رسمی اعلام کنند.

رضاییان درباره اعتراض برخی هواداران به باقری‌نیا گفت: این موضوع تازه نیست و در همه تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند، وجود دارد. تعدادی هستند که مخالف حضور باقری‌نیا هستند. این افراد فکر می‌کنند با ایجاد حاشیه می‌توانند به خواسته خود برسند. من خطاب به این افراد می‌گویم با ایجاد حاشیه به خواسته خود نمی‌رسید و فقط تیم را متضرر می‌کنید. باقری‌نیا هم حق دارد ناراحت باشد. او برای این تیم زحمت می‌کشد اما عده‌ای به او بی‌احترامی می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر نتایج ضعیف تیم ادامه داشته باشد، تغییری در کادر فنی خواهید داد، گفت: اگر مشکلی وجود داشته باشد، باید موضوع را ریشه‌ای بررسی کنیم. شاید تیم به خاطر عدم روحیه بازیکنان نتیجه نمی‌گیرد و شاید مشکلات دیگری وجود داشته باشد. ما موضوع را ریشه‌ای بررسی می‌کنیم. البته خودم به مسائل فنی ورود نمی‌کنم. نمی‌توانم از کسی که مدرک A‌ آسیا را دارد به راحتی ایراد فنی بگیرم. ما با استفاده از مشاوران فنی، عملکرد کادر فنی را بررسی می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر کادر فنی بخواهد قصد داریم یک مشاور فنی استخدام کنیم تا به کادر فنی کمک کند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع حق پخش تلویزیونی اشاره کرد و گفت: اقتصاد ما دولتی است و بر همین اساس صدا و سیما هم دولتی است. اگر چهار یا پنج شبکه خصوصی وجود داشت، می‌توانستیم حق پخش تلویزیونی را به مزایده بگذاریم و حتی اجازه دهیم شبکه‌های خارجی هم در این مزایده شرکت کنند. اگر حق پخش واقعی پرداخت شود مشکل مالی باشگاه‌ها هم حل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم نمی‌توانیم از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه جلوگیری کنیم. مگر فدراسیون فوتبال یک نهاد خصوصی است که بتواند خودش در این زمینه تصمیم‌گیری کند؟! صحبت‌هایی که در این زمینه مطرح می‌شود بیهوده است. حال که مشکل وجود دارد، باید سعی کنیم با تعامل مشکل را حل کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها