بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶
فیلم 2 ساعته برگزیدگان جشن سینمای ایران در برج میلاد و 10 سینمای کشور همزمان پخش شد.
تدبیر24: در فیلمی که طی چند روز گذشته با تصویربرداری 5 گروه کارگردانی با کمک فیلم‌سازان کوتاه ساخته شده بود، در بخش‌های هنرمندان اهدا‌کننده جوایز برای جذابیت کار بازی کردند و سعی کردند روند کار را برای مخاطب جذاب کنند اما به هر حال به واسطه عادتی که مخاطب برای حضور در مراسم‌ اختتامیه جشن‌ها و جشنواره‌ها علی الخصوص جشن خانه سینما هر ساله دارد که به واسطه حضور هنرمندان برگزار می‌شود، خیلی این فیلم نتوانست جذابیت لازم را برای مخاطب داشته باشد.

مهتاب کرامتی، امین تارخ، فرامرز قریبیان، فرهاد توحیدی، حمید فرخ‌نژاد، غلامرضا موسوی، محمدمهدی عسگرپور، محسن امیریوسفی، سیف‌الله صمدیان، احمدرضا درویش، هومن سیدی، حبیب رضائی، نگار جواهریان، محمد سریر، رامبد جوان، مهناز افشار، محمود کلاری و... از هنرمندانی بودند که جوایز برگزیدگان جشن خانه سینما را در این فیلم اهدا کردند.

عسگرپور در ابتدای مراسم پخش فیلم برگزیده جشن خانه سینما که عصر امروز 21 شهریور ماه همزمان با روز ملی سینما در برج میلاد برگزار شد در سخنانی گفت: بنده خدای می‌گفت که پخش فیلم اهدای جوایز برگزیدگان جشن خانه سینما اتفاق خوبی است چون می‌توان قبل از پخش ممیزی کرد و با حرفی که هنرمندی روی سن می‌زند، همه برای مدتی درگیر نمی‌شوند.

مدیر عامل خانه سینما همچنین گفت: البته به مزاح این سخنان را گفتم.

او همچنین با وجود اینکه هنوز روز سینما از بخش ضمائم به بخش اصلی تقویم برنگشته است، تشکر کرد از اینکه روز سینما به تقویم بازگشته است!

محمدعلی باشه آهنگر جایزه بهترین کارگردانی را برای «ملکه» در حیاط خانه سینما از حمید فرخ‌نژاد و محمد بزرگ‌نیا گرفت و در سخنانی گفت: از گرفتن جایزه شوکه شدم.

اصغر فرهادی تندیس فیلم‌نامه را از رضا عطاران و فرهاد توحیدی گرفت.

عطاران که برای اهدای این جایزه به دفتر این کارگردان برگزیده اسکار رفته بود، با اصغر فرهادی شوخی هم می‌کرد تا فضای فیلم را متفاوت بکند.

اصغر فرهادی هم در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از اینکه این جایزه را دریافت کرده است، گفت: خوشحالم فرهاد و رضا اینجا هستند، چون دوستشان دارم و جزو آدم‌های صاف و صادق سینمای ایران هستند.

او ادامه داد: شاید در سال‌های اخیر یک‌سری مرا به عنوان فیلم‌ساز جشنواره‌ای شناخته باشند که البته بیشتر منظور جشنواره‌های خارجی است. ولی من بیشترین جایزه‌هایم را از خانه سینما گرفته‌ام و این جایزه‌ها از جمله بهترین فیلم‌نامه برای «گذشته» برایم خیلی باارزش هستند چون آن را از هم‌صنفی‌ها و دوستانم می‌گیرم.

فرهادی همچنین گفت: در این وضعیت سینمای ایران که کمتر اتفاق هیجان‌انگیزی را ‌می‌بینم، این جایزه برایم هیجان‌انگیز است.

در مراسم پخش فیلم برگزیده‌های جشن خانه سینما که تمامی سالن اصلی برج میلاد پر شده بود، سعید راد، علی قائم مقامی، همایون ارشادی، جعفر پناهی، سیف‌الله صمدیان، کامران ملکی، ناصر چشم‌آذر، مهرداد فرید، محمدرضا موئینی، امیر اثباتی، فرهاد توحیدی، جهانگیر کوثری، حبیب رضائی، ستار اورکی، هارون یشایایی، جابرقاسمعلی، محمود پاک‌نیت، محمد متوسلانی و... حضور داشتند.

مشروح جزییات این فیلم و برنامه متعاقبا منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، برگزیدگان جشن سینما را در این لینک ببینید:برگزیدگان جشن سینما

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها