بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
شاخه هنرمندان حزب مردم سالاری وارد عرصه فیلم سازی شد
فیلم برداری این پروژه 48 جلسه به طول انجامید و در آن بازیگرانی همچون حسام نواب صفوی، سیروس گرجستانی، ساناز سماواتی، الیزابت امینی، مجید شهریاری، سیاوش قاسمی به ایفای نقش پرداختند
تدبیر24: فیلم سینمایی «منشی مخصوص من» به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی صالح دلدم در مرحله صدور پروانه نمایش قرار گرفت. این فیلم که از 27 اسفندماه سال گذشته و در سکوت خبری درمقابل دوربین قرار گرفت، در اواخر ریاست جواد شمقدری بر سازمان سینمایی وزارت ارشاد موفق به اخذ پروانه ساخت با نام موقت «سیزده به در» گردید و پروانه ساخت آن مجددا در دوره جدید شورای پروانه ساخت تمدید شد. فیلمبرداری این فیلم 48 جلسه به طول انجامید و در آن بازیگرانی همچون حسام نواب صفوی، سیروس گرجستانی، ساناز سماواتی، الیزابت امینی، مجید شهریاری، سیاوش قاسمی، شهرام تیموریان، سپیده ذاکری، هاوار قاسمی، ساناز نامدوست  امیرحسین داوودی، مجید قاسمی، علیرضا کوکبی، مجیدکواکبیان و صالح دلدم در مقابل لنز قرار گرفتند . این فیلم که مضمونی کمدی اجتماعی با درون مایه سیاسی دارد، اولین ساخته سینمایی صالح دلدم بعد از فیلم های ویدئویی مرثیه ای برای لاله زار، بازگشت، امضاء،  بی دل، کباب غاز، نارمک و آکادمی کیمیایی می باشد. از دیگر عوامل این فیلم می توان به سید مصطفی کشفی (مدیر فیلمبرداری) ، آرش برومند (صدابردار)، هوشنگ حمزه ای (مدیر تولید)، شهرام اسلامی (مدیر تدارکات)، عباس ابهری (عکاس)، مریم بابک (منشی صحنه)، مونا علامه امیری (دستیار اول و برنامه ریز)، هرمز فرشی (تدوین)، زنده یاد شیرین شازده احمدی و خزان افوضی (طراح صحنه و لباس)، ناصر سهرابی (مجری طرح)، محمد عربی (جانشین تهیه کننده ) اشاره نمود. همچنین صالح دلدم خبر از پیش تولید فیلم سینمایی «خانم اصلاح طلب، آقای اصولگرا » با مضمون کمدی سیاسی به عنوان ساخته جدید سینمایی خود داد که دو سال پیش قصد تولید آن را داشت و به دلیل تعامل با مدیر کل وقت اداره نظارت و ارزشیابی سینمای حرفه ای تولید آن را به تعویق انداخته بود.


اولین نمایش «منشی مخصوص من» در جشنواره فیلم فجر امسال می باشد. شایان ذکر است هر دو فیلم «منشی مخصوص من» و «خانم اصلاح طلب، آقای اصولگرا » محصول شاخه هنرمندان حزب مردم سالاری در دور جدید فعالیت فرهنگی این حزب در حوزه سینما می باشد .



























بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها