بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۳۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کیارش اسدی زاده اولین ساخته سینمایی‌اش «شکاف» را تدوین می‌کند.
تدبیر24: تدوین این فیلم که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود طی 10 روز آینده به پایان خواهد رسد.

«شکاف» با بازی هانیه توسلی، بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر، سحر دولتشاهی و امیرکیان نجف زاده روایت زوج جوانی است که ناخواسته برای مدت کوتاهی از فرزند دوست خود نگهداری می‌کنند اما حادثه‌ای برای کودک باعث می‌شود که زندگی این زوج به بحران کشیده شود.

احسان امانی ، علیرضا علویان، حسین راضی، مرتضی آقا حسینی و طوفان مهردادیان دیگر بازیگران این فیلم هستند.

عوامل پشت دوربین فیلم سینمایی «شکاف» عبارتند از: کارگردان: کیارش اسدی‌زاده، فیلمنامه‌نویسان: کیارش اسدی‌زاده و شاهرخ کافی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سمیرا برادری، صدابردار: بابک اردلان، طراحی صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، طراح گریم: عباس عباسی، منشی صحنه: نائله شریفی، بازیگردان کودک: نوال شریفی، عکاس: مریم تخت‌کشیان، فیلمبردار پشت صحنه: امین آزمندیان، مدیرتدارکات: رضا راحت، مدیرتولید: جعفر عروجی، مجری طرح: سروش سرتیپی، تهیه‌کنندگان: علی سرتیپی و منیژه حکمت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها