بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۳۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
شهردار قزوین با اشاره به تعداد زیاد چاه‌های غیرمجاز استان گفت: بی‎توجهی به چاه‌های غیرمجاز دشت قزوین را نابود می‌کند.
تدبیر24: مسعود نصرتی در جلسه شورای آموزشی، پژوهشی، فناوری و اتاق فکر اداره کل محیط‌ زیست استان قزوین، با اشاره به لزوم به‌روز کردن اسناد آمایش استان افزود: مسولین در تهیه‌ی این سند باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را مشخص کنند و به این بخش توجه بیشتری داشته باشند چراکه این امر در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب می‌تواند موثر باشد.

نصرتی، توجه به باغستان سنتی قزوین با وسعت 2650 هکتار، بوستان 1800 هکتاری باراجین، منطقه نمونه گردشگری کامان وزرشک و همچنین دریاچه اوان را در تهیه‌ی سند آمایش استان کمرنگ ذکر کرد و افزود: توجه به این پتانسیل‌ها می‌تواند در حوزه اکوتوریسم مهم باشد.

شهردار قزوین، سایت دفن زباله محمد آباد را ویژه‌ی زباله‌های خانگی اعلام کرد که قابلیت پوشش زباله‌های بیمارستانی و صنعتی را دارد و به همین جهت برنامه ریزی برای آن ضروری است.

وی، دیگر مشکل جدی استان را نیروگاه شهید رجایی دانستو تصریح کرد: این نیروگاه به دلیل استفاده از سوخت مازوت آلودگی زیادی برای استان داشته و اقلیم منطقه را بر هم زده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها