بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۳۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
یکی از مقامات تلویزیون دولتی یمن گفت : سه شبکه این تلویزیون به دلیل درگیری شدید نزدیک استودیوهای پخش آنها برنامه های خود را قطع کرده اند.
تدبیر24: این مقام افزود: پخش برنامه ها به دلیل درگیری های شدید در صنعا که از شامگاه دیشب شروع شده بود ، اخیرا متوقف شد.

این در حالی است که منابع دیگر خبری نیز از وقوع درگیری های شدید نزدیک ساختمان تلویزیون دولتی در محله ' الجراف ' در شمال صنعا خبر داده بودند.

مخالفان دولت که روز پنجشنبه پس از درگیری با نیروهای ارتش در حومه های شمال غربی پایتخت وارد صنعا شدند ، در حال پیشروی به سوی خیابان 'سلاطین' هستند که مسیر اصلی به سوی بخش غربی صنعا به شمار می رود.

از سوی دیگر براساس گزارش های رسیده، صدها تن از ساکنان صنعا به سرعت در حال خروج از پایتخت و محلاتی هستند که صحنه درگیری شدید مخالفان دولت و نیروهای دولتی است.

مخالفان دولت از جمله گروه 'انصارالله' در هفته های خیر با بستن جاده اصلی فرودگاه بین المللی صنعا و برگزاری تحصن در برابر ساختمان های وزارتخانه های دولتی، خواستار مبارزه با فساد مالی و اداری، برکناری دولت و از سرگیری پرداخت یارانه سوخت شده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها