بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۳۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
شماره تماس هایی برای شکایت از آمبولانس های خصوصی در سطح تهران و کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد.
تدبیر24: رئیس مرکز آمبولانس های خصوصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شماره تماس 81454543 برای شکایات مردمی در سطح کشور و شماره تماس 66717319 برای شکایات مردمی در منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران (تقریبا جنوب تهران) در نظر گرفته شده است.

«اسماعیل فراهانی» روز سه شنبه در نشست خبری تبیین عملکرد اورژانس افزود: همچنین مردم در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران می توانند با شماره تلفن 66705173 و در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران با شماره تلفن 66709086 تماس بگیرند.

رئیس مرکز آمبولانس های خصوصی وزارت بهداشت، تصریح کرد: مردم برای شکایت از آمبولانس های خصوصی حتما باید قبض دریافت وجه از آمبولانس را داشته باشند.

فراهانی با تاکید براینکه آمبولانس های خصوصی موظفند که تعرفه را در کابین عقب خودرو نصب کنند ، گفت: تعرفه آمبولانس خصوصی در شهر تهران یکصد هزار تومان، در سایر کلانشهرها مانند کرج 80 هزار تومان و در سایر شهرستان ها 60 هزار تومان است.

وی افزود: تعرفه آمبولانس های خصوصی در مسافت های بین شهری ، 700 تومان به ازای هر کیلومتر به اضافه 75 درصد مبلغ ورودی آن شهر است.

رئیس مرکز آمبولانس های خصوصی وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: در صورت تخلف آمبولانس های خصوصی ، متخلفان به نماینده تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده و علاوه بر بازگشت مبلغ اضافی دریافت شده، مشمول جریمه نیز می شوند.

فراهانی یادآور شد : هم اکنون 49 مرکز آمبولانس خصوصی در شهر تهران و 53 مرکز آمبولانس خصوصی در سایر استان ها فعالیت می کند.

وی افزود: از خردادماه امسال مسوولیت رسیدگی به آمبولانس های خصوصی در تهران از مرکز اورژانس تهران به دانشگاه های علوم پزشکی این منطقه تفویض شده است.

وی یادآور شد: تمام خدمات آمبولانس های خصوصی ، غیر اورژانسی بوده و وظیفه نقل و انتقال بیماران را برعهده دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها