بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۳۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
سبحانی فر در دیدار با سفیر روسیه در تهران مطرح کرد:
رئیس گروه دوستی جمهوری اسلامی ایران و روسیه، با اشاره به عزم جدی مقامات ایران و روسیه برای گسترش روابط ، بر لزوم همکاری های مشترک صنعتی و فنی دو کشور تأکید کرد.
تدبیر24:  رمضانعلی سبحانی فر رئیس گروه دوستی جمهوری اسلامی ایران و روسیه در دیدار با لئون جاگاریان سفیر روسیه در تهران دیدار، روابط دو کشور را روابطی راهبردی خواند و گفت: ظرفیت های فراوانی در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به ویژه روابط پارلمانی فیمابین وجود دارد و مجلس شورای اسلامی بر توسعه مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و روسیه تأکید دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اهمیت گسترش همکاری های مشترک صنعتی و فنی میان دو کشور خاطرنشان کرد: اجرایی شدن توافقنامه های امضا شده و تسهیل در رفت و آمد تجار و بازرگانان ایرانی و روسی می تواند به ارتقاء سطح مناسبات فیمابین منجر شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و روسیه سفر قریب الوقوع گروه دوستی پارلمانی کشورمان به مسکو و دیدارهای مقامات عالیرتبه ایران و روسیه را نشان از عزم جدی مسئولان دو کشور در توسعه ارتباطات در زمینه های مختلف دانست.

در ادامه این دیدار جاگاریان سفیر روسیه در تهران توسعه روابط میان روسیه و ایران را خواسته مقامات عالیرتبه کشورش دانست و گفت: روابط خوب دو دولت و مجالس دو کشور قطعا به توسعه مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کمک خواهد کرد و این آمادگی در دومای روسیه وجود دارد.

جاگاریان بر رایزنی و مذاکرات مستمر رؤسای جمهور دو کشور تأکید کرد و افزود: گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی میان دو دولت می تواند به برقراری صلح و ثبات در منطقه کمک کند.
منبع: خانه ملت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها