بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
آیین شب فرهنگ و ادب شیراز و شهر وایمار آلمان با اجرا و هنرنمایی گروههایی از موسیقی دو کشور ایران و آلمان در میان شکوه و استقبال علاقمندان در شیراز برگزار شد.
تدبیر24: مشاور فرهنگی شهردار وایمار، چهارشنبه شب در این آیین، از زبان موسیقی به عنوان پل ارتباطی دو شهر شیراز و وایمار یاد کرد و گفت: با توجه به جایگاه ادبی و ظرفیت های هنری هر دو شهر و برخورداری آنها از هنرمندان به نام، می توان امیدوار بود که زبان موسیقی بتواند به عنوان پل ارتباطی بین فرهنگ عمیق و ماندگار این دو شهر عمل کند.

کلاوس گالاس، با اشاره به خواهرخواندگی شیراز و وایمار افزود: امیدواریم حضور هنرمندان شهر شیراز در وایمار و بالعکس، بتواند به معرفی هنر دو کشور به مردم کشور مقابل کمک کند.

وی، روابط فرهنگی وایمار و شیراز را دارای سابقه طولانی دانست و ادامه داد: حضور حافظ در شیراز و گوته در آلمان به عنوان دو شاعر بزرگ که روابطی دوستانه با یکدیگر داشته اند می تواند به نزدیکی مردم دو کشور و همچنین تعاملات فرهنگی ایران و آلمان و شیراز و وایمار کمک کند.

مشاور فرهنگی شهردار وایمار اظهار کرد: حضور ما در این برنامه فرهنگی نیز بیانگر عشق و علاقه به حافظ و جایگاه والایی است که برای این شاعر بزرگ قایل هستیم.

دو شهر شیراز و وایمار در سفر استفان ولف شهردار وایمار به شیراز در سال 1387 به عنوان خواهرخوانده معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها