بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
حنیف عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال تهران که قرار بود آبی پوشان را در سفر چهار روزه به ارمنستان همراهی کند، ممنوع الخروج شد.
تدبیر24: بازیکنان و کادر فنی استقلال تهران به همراه بهرام افشارزاده مدیر عامل آبی پوشان پایتخت، بعد از ظهر دیروز (پنج شنبه) برای عزیمت به ارمنستان در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند اما در لحظه آخر اعلام شد عمران زاده ممنوع الخروج است و نمی تواند در این سفر همراه آبی پوشان باشد.

**بدهی مالیاتی به پرسپولیس علت ممنوع الخروج شدن عمران زاده

بر اساس این گزارش یک عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال تهران گفت: در سامانه رایانه ای فرودگاه امام خمینی (ره) علت ممنوع الخروجی «حنیف عمران زاده» بدهی مالیاتی بابت باشگاه پرسپولیس ثبت شده است.

«سید سعید افجه ای» عصر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که تاکنون حنیف عمران زاده در باشگاه پرسپولیس بازی نکرده است.

پیشتر نیز جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال تهران به دلیل برخی مسایل شخصی، مشکل خروج از کشور داشت و نه تنها نتوانست برای گذراندن تعطیلات لیگ به عراق برود بلکه از همراهی آبی پوشان در اردوی چهار روزه ارمنستان نیز محروم شد.

به غیر از دو بازیکن یاد شده و بازیکنانی همچون آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری و هاشم بیک زاده که در اردوی تیم ملی ایران در پرتغال به سر می برند، سایر بازیکنان استقلال در اردوی چهار روزه ارمنستان حضور خواهند داشت.

بهرام افشارزاده، کامران صاحب پناه و علی نظری جویباری، کادرفنی و بازیکنان استقلال را در این سفر همراهی می کنند.

افجه ای پیشتر دلیل اصلی برگزاری اردوی چهار روزه در ارمنستان را اخذ روادید آمریکا برای حضور در تورنمنتی در این کشور در تعطیلات نوروز 94 عنوان کرده بود.

تیم فوتبال استقلال تهران در اردوی چهار روزه خود در ارمنستان با تیم شیراک این کشور، بازی دوستانه انجام خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها