بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
فرماندار نظرآباد ضمن اعلام افزایش تعداد ازدواج و تولد در این شهرستان، آمار جالبی از فراوانی نام‌های ثبت شده نوزادان ارائه کرد.
تدبیر24: شهریار آقایی، امروز(19مهر)، در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ازدواج‌های ثبت شده در این شهرستان 765 است که با توجه به ثبت ازدواج در مدت مشابه سال قبل که 576 مورد بوده، شاهد رشد 33 درصدی ازدواج هستیم.

وی افزود: همچنین در این مدت تعداد ولادت ثبت شده 1226 مورد است که در مقایسه با مدت مشابه سال 92، میزان تولد در نظرآباد 17 درصد رشد داشته است.

آقایی با اشاره به کاهش 16 درصدی وفات در نظرآباد گفت: دستگاه‌های فعال در حوزه ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی به شهروندان موظف شدند که برای افزایش امکانات درمانی در نظرآباد تلاش بیشتری داشته و گزارش‌ فعالیت‌های خود را به صورت مستمر به فرمانداری ارائه کنند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا آماری از نام‌های ثبت شده در شهرستان نظرآباد استخراج شده است، خاطرنشان کرد: همانطور که بارها اعلام کردم، مردم نظرآباد افرادی دین‌دار، ولایی و انقلابی هستند و این روحیه در تمام شئونات زندگی آنها ملموس و مشخص است.

فرماندار نظرآباد ادامه داد: بر اساس آمارهای ثبت شده در سامانه ثبت و احوال در شش ماه نخست سال جاری‌ فراوانی نام‌های ثبتی برای پسران در نظرآباد به ترتیب عبارت است از امیرعلی، ابوالفضل، محمد طاها، امیرعباس و محمد رضا.

آقایی در پایان گفت: همچنین پنج نام برتر دختران نیز در این مدت عبارت است از فاطمه، یسنا، زهرا، نازنین‌زهرا و ریحانه.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها