بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
وزیر دادگستری از پایان یافتن مهلت 10 روزه ریحانه جباری محکوم به قصاص برای گرفتن رضایت از خانواده اولیای دم خبر داد.
تدبیر24: «مصطفی پورمحمدی» روز شنبه در حاشیه مراسم ترحیم «ولی الله خبره» قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در مسجد ارگ تهران در جمع خبرنگاران، درمورد پرونده ریحانه جباری و اینکه آیا مهلت 10 روزه او برای گرفتن رضایت از اولیای دم پایان یافته یا نه گفت: مهلت 10 روزه پایان یافته و پرونده طبق قانون پیش می رود و همه نیز در این راستا کمک می کنند

ریحانه جباری هفت سال قبل به عنوان طراح داخلی دکوراسیون ساختمان به منزل مقتول که پزشک بود، مراجعه کرد که طبق اظهاراتش در دادگاه، مدعیست که در حوادثی که در این مکان رخ داد برای حفظ جان خود، او را به قتل رساند.

وزیر دادگستری همچنین در پاسخ به سووالی درباره حادثه تروریستی سراوان افزود: عوامل حادثه دستگیر شده اند و طبق قانون محاکمه خواهند داشت.

اشرار و تروریست های مسلح چهارشنبه گذشته در شهرستان سراوان چهار مامور انتظامی را به شهادت رساندند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها