بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۳۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
تهیه‌کننده «گاهی به پشت سر نگاه کن» درباره‌ی آخرین وضعیت ساخت این پروژه گفت: تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی در خیابان فرشته ادامه دارد و از روز گذشته ضبط سکانس‌های مربوط به ربودن جلال تابش آغاز شده است.
تدبیر24: رضا انصاریان افزود: تصویربرداری در خانه خیابان فرشته ادامه دارد و از روز گذشته امین تارخ، سعید چنگیزیان و میلاد رحیمی جلوی دوربین این مجموعه تلویزیونی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در حال تصویربرداری سکانس‌های مربوط به ربوده شدن جلال تابش هستیم و از بعدازظهر شنبه - 19 مهر - بازی آرش فلاحت پیشه و سعید چنگیزیان در سکانس «خانه لواسان» آغاز خواهد شد.

این تهیه کننده ادامه داد: خانه خیابان فرشته از لوکیشن‌های پر سکانس این مجموعه تلویزیونی است و به همین دلیل گروه به مدت هشت روز در این مکان می‌مانند.

وی گفت: این خانه محل مخفی شدن شخصیت منفی سریال است که پیش از این هادی و جلال تابش صاحب کارخانه تابش را ربوده و به واسطه همین ماجرا در نهایت پای پلیس به این لوکیشن باز می شود.

انصاریان افزود: گروه امروز 101 جلسه تصویربرداری را پشت سر می گذارد و تا چند روز آینده برای ضبط سکانس «ویلای محتشم» راهی لوکیشن دیگری خواهند شد.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مقابل دوربین رفته است.

فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی نقش شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و احتشام را بازی می‌کنند.

هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند.

این سریال برای پخش از شبکه دو در حال ساخت است و از دیگر عوامل آن می‌توان به مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، رامین آشوری طراح صحنه، اردوان همایون فر مدیر صحنه، مرجان گلزار طراح لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، نوید می‌رالی مجری گریم، مهشاد مظفری مجری گریم، ساسان نخعی صدابردار، منصور غضنفری مدیر تولید و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها