بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۷۵۶۱
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸
تصاویر شخصی چه کسانی در بایگانی جریان خاص است؟
آبیار در این دیدار با حجاب همیشگی اش که کاملا مطابق حجاب اسلامی است حاضر شد غافل از اینکه جریانی برنامه ریزی گسترده ای برای هجمه به این کارگردان تازه به اوج رسیده دارد

تدبیر24:رسانه های جریان خاص هر روز گاف جدیدی می دهند، رسانه هایی که پیش از این بارها و بارها در رعایت مسائل اخلاقی و حقوق شهروندی مردود شده بودند، این بار نیز اقدام به انتشار خبرهایی برای هجمه به نرگس آبیار کرده اند و بهانه این هجمه نیز دیدار وی با سید محمد خاتمی در روز عید سعید غدیر خم و زادروز وی است. رسانه های مدعی اصول که به بهانه یک دیدار عکس های شخصی کارگردان ارزشمند سینمای ایران را روی خروجی سایت خود قرار داده اند و در راه امیال سیاسی خود حتی حاضر به قربانی کردن اخلاق نیز شده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24، روز دوشنبه و همزمان با عید عید غدیر خم گروه های مختلف مردمی و بسیاری از چهره های شاخص فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... با حضور در دفتر سید محمد خاتمی عید غدیر را به رییس دولت اصلاحات تبریک گفتند. یکی از این افراد نرگس آبیار؛ کارگردان فیلم تحسین برانگیز شیار 143 بود که با حضور در این مراسم جوایزی را نیز به خاطر کارگردانی این فیلم از سید محمد خاتمی دریافت کرد.

آبیار در این دیدار با حجاب همیشگی اش که کاملا مطابق حجاب اسلامی است حاضر شد و ساعاتی بعد نیز پس از ثبت چندین عکس از حضورش در کنار سید محمد خاتمی و دریافت لوح تقدیر و ... از دست وی از محل خارج شد، غافل از اینکه جریانی برنامه ریزی گسترده ای برای هجمه به این کارگردان تازه به اوج رسیده دارد، پروژه ای که یکی از سایت های نزدیک به جریان تندروی اصولگرا آن را آغاز کرد و با انتشار تصاویر خصوصی نرگس آبیار مدعی شد که وی چادر را کنار گذاشته و از دست سید محمد خاتمی جایزه گرفته است. این سایت پیش از این نیز اقدام به انتشار تصاویر شخصی خبرنگار شرق از صفحه فیسبوکش کرده بود اما این بار آبیار را که تا چند روز پیش از وی به عنوان فیلمسازی ارزشی یاد می کردند مورد هجمه قرار داد.
این سایت در مطلبی سطحی از اینکه آبیار در حد یک قدیسه مورد تقدیر رسانه ها قرار گرفته انتقاد کرد. در بخش دیگری از گزارش این سایت خبری غیراخلاقی از حجاب آبیار در جشنواره فیلم فجر نیز انتقاد شده است و گردانندگان این سایت با گذشت قریب به 9 ماه تازه یادشان آمده که آبیار هنگام دریافت جایزه اش در جشنواره فیلم فجر چادر بر سر نداشته است و البته پوشش وی را به ظاهری متفاوت نیز تعبیر کردند! این در حالی است که حجاب آبیار دستکم از زمان اکران فیلمش در جشنواره فیلم فجر تغییری نداشته و کاملا مبتنی بر اصول حجاب اسلامی است و اگر سایت مذکور تصویر شخصی این کارگردان را در فضای اینترنت منتشر نمی کرد همچنان تنها تصاویر موجود ار آبیار پوششی با قواعد اسلامی بود.

چرا هجمه؟

اما چرا این رسانه ها از آبیار دلخور شده اند؟ جواب ساده است، این تفکر همان گروهی است که مردم را خودی و غیر خودی می بیند و با مواضعی صفر و صدی جامعه را دسته بندی می کنند. در حقیقت این افراد گمان پس از اکران فیلم شیار143 در جشنواره فیلم فجر تلاش زیادی در مصادره نرگس آبیار به نفع جریان خود کردند و فرضشان نیز بر این بوده که در رسیدن به هدفشان نیز موفقند.

این اقدام آنها با هدف جذب آبیار صورت نگرفت. گام نخست آن در همان روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر برداشته شد که با انتشار اخبار جهت دار سعی در مظلوم نشان دادن آبیار و خورده شدن حق فیلمش در جشنواره فیلم فجر داشتند. سناریویی که البته ناکام ماند اما آنان با دعوت از آبیار در مراسمات مختلف هدف خود را ادامه دادند تا به خیال خود نشان دهند که فیلمسازان دفاع مقدس و جنگ همگی متعلق به جبهه خودشان هستند.
در طرف مقابل اما چنین نگاهی وجود نداشت. اطلاح طلبان بدون در دست گرفتن شاخص خودی و غیرخودی با مردم رفتار کرده و در واقع با همین استراتژی نیز موفق به پیروزی در انتخابات و حفظ پایگاه های اجتماعی خود شدند. اما افراطیون هیچگاه گمان نمی کردند که نرگس آبیار نیز روزی به دیدار رهبر اصلاحات برود. با حضور آبیار در دفتر خاتمی که گفته می شود به دعوت احمد مسجد جامعی و پذیرفتن آبیار انجام شده بیش از هرکسی افراطیون برنامه ریزی 9 ماهه خود را نقش بر آب می بینند و متاسفانه از آماتور ترین شیوه نیز برای واکنش به موضوع استفاده کردند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۳
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
2
22
درود بر اين کارگردان دوست داشتنى.
علی از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
4
11
شما یعنی ما هم این کارو می کنیم، یادتونه با آقای افتخاری چکار کردیم، یا بقیه، به نظرم هم اونطرف اشتباه می کنه هم ما، فقط ما اشتباه خودمون رو قبول داریم و زورمون فقط تو رسانه ها می زنیم ولی اونوری ها هم تور رسانه هم تو مراکز قدرت
کوچلو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
14
7
خواهرم وقتی میخوای باکسی دیدار کنی بهم خبر بده بگم که این آقا لیاقت دیدار با شماهارا داره یا نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
خواهرم شما پیش از این با کسانی دیدار داشتید که لیاقت مصاحبت با شما را نداشتند. این مدعیان ارزش وقتی خلاف میلشان عمل کردید، عکس های خانوادگی شما را منتشر کردند.
هدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
4
12
خانم آبیار با این دیدار تازه به جمع مردم نشستی. به حاشیه سازی این سایت های زرد هم توجه نکن.
احسنت بر شما
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
سایتی زردتر از تدبیر24 هم مگر هست؟
aaaaaaa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
1
13
احسنت به خانم آبیار عزیز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
4
6
فیلم تحسین برانگیز شیار 143 ؟؟؟؟؟؟؟
چرا تا دیروز تحسین برانگیز نبود؟ یک مطلب درمورد این فیلم توی سایتتون هست؟ حالا که اومده با خاتمی دیدار کرده، شده کارگردان خوب
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
2
6
آبیار دوستت داشتیم ، حالا بیشتر دوستت داریم.
حقا که الگو شدی برای جامعه
ناشناس
|
ROMANIA
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
6
حالم از این ..نیوز بهم میخوره .
همه عالمو آدمو میزنه هیچکسم نیست جلوش وایسه
امروز فرداس که به سرنوشت انتخاب دچار بشه که البته بر خلاف اون اینیکی حقشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
9
به خاطر فیلم تاثیر گذارتون مورد احترام بودید و با این دیدار دوست داشتنی تر هم شدید
خدانگهدار هنرمندان و تمامی انسانهای با شرافت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
1
2
http://www.afsaran.ir/link/723358
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
0
4
یکی جلوی صدا و سیما رو بگیره
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها