بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۳۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
محمود آموزگار گفت: برگزاری این دوره از انتخابات هیات مدیره اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان می‌تواند برای ناشران عمومی تجربه و درسی باشد تا در آینده آن را جدی‌تر بگیرند.
تدبیر24: دبیر پیشین اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان که در این دوره از انتخابات بیش‌ترین رأی را اخذ کرده است گفت: در اتحادیه ناشران صنف‌های مختلفی از جمله انجمن‌ها و ناشران دانشگاهی درباره حضور پررنگ ناشران کتاب‌های ‌آموزشی و دانشگاهی در ترکیب جدید هیات مدیره اتحادیهو کمک‌آموزشی حضور دارند که الزاما منافع یکسانی ندارند، بنابراین طبیعی است که هر کدام از گروه‌ها نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را دارند و هر حوزه باید بکوشد که منافع و دغدغه‌های خود را پیگیری کند.

او افزود: واقعیت این است که در دوره سیزدهم انتخابات هیات مدیره اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان، ناشران دانشگاهی، کودک و نوجوان و کمک‌آموزشی حضور فعال‌تر و بیش‌تری نسبت به ناشران عمومی داشتند، هرچند چهار عضو انتخاب‌شده دیگر از ناشران عمومی هستند.

او افزود: برگزاری این دوره از انتخابات برای ناشران عمومی می‌تواند تجربه و درسی باشد تا در آینده حضور و نامزد شدن خود را در اتحادیه جدی‌تر بگیرند، چون ما نمی‌توانیم به خاطر پیگیری مطالبات خودمان مانع حضور دیگر همکاران ناشر در انتخابات شویم.

به گزارش ایسنا، پنجم آبان‌ماه سیزدهمین دوره انتخابات هیات مدیره اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران با حضور 409 نفر از مجموع 1025 عضو این اتحادیه برگزار شد‌ که اسامی اعضای انتخاب‌شده به این شرح است:

محمود آموزگار 251 رای

محمدرضا توکل صدیقی 226 رای

مسعود پایدار داریان‌ با 196 رای

محمد مهدی فخری‌زاده با 193 رای‌

پومان حسن‌پور با 190 رای‌

فتح‌الله فروغی با 181 رای‌

یحیی دهقانی با 171 رای

همچنین این افراد به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند:

مرتضی احمد آخوندی با 168 رای ‌

فرهاد تیمورزاده با 167 رای ‌

زهره حسین‌زادگان 157 رای

سیدعباس حسینی نیک نیز با 213 رای به عنوان بازرس اصلی و مهدی صادقی صادق‌آبادی با 88 رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

به گفته آموزگار، مطابق قانون نظام صنفی نفر اول به عنوان رییس هیات مدیره‌، نفر دوم به عنوان نایب رییس اول، نفر سوم به عنوان نایب رییس دوم‌، نفر چهارم به عنوان دبیر و نفر پنجم به عنوان خزانه‌دار به انجام وظیفه می‌پردازند؛ مگر این‌که کلیه اعضای هیات مدیره خواستار ترتیب دیگری باشد.

دبیر پیشین و عضو منتخب این دوره از انتخابات اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان که بیش‌ترین رای را اخذ کرده است در پاسخ به این‌که در حال حاضر او رییس اتحادیه محسوب می‌شود گفت: رییس هیات مدیره مجری مصوبات هیات مدیره است، بنابراین گرچه قانون چنین ترتیبی را مشخص کرده است اما ترجیح می‌دهم در رابطه با این موضوع با دیگر اعضا مشورت‌های لازم را داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها