بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۳۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
رییس شورای استان الانبار عراق از آزادسازی 16 روستای تابع این استان از اشغال تروریست های 'داعش' و فرار آنها از این منطقه خبر داد.
تدبیر24: 'صباح کرحوت' در گفت و گوی اعلام کرد: روز شنبه نیروهای امنیتی با کمک عشایر توانستند 16 روستای واقع در شرق فرمانداری 'هیت' در 70 کیلومتری غرب الرمادی تا منطقه الدولاب را آزاد کنند.

وی افزود: اکنون نیروهای امنیتی با استقرار در این روستاها کنترل کامل آنها را به دست گرفته اند.

این مقام عراقی همچنین گفت: تروریست های داعش درپی حملات شدید نیروهای عراقی، از این روستاها به مناطق اطراف شهرستان هیت گریختند.

یک مقام مسئول در فرماندهی عملیات الانبار نیز روز شنبه گفته بود: نیروهای امنیتی، عملیات نظامی بزرگی را برای آزادسازی مناطق غرب الانبار آغاز کرده اند.

ارتش عراق به همراه نیروهای مردمی و پیشمرگ های کرد، در هفته های اخیر عملیات گسترده ای را برای پس گرفتن مناطق اشغال شده این کشور از تروریست های داعش انجام داده اند.

تروریست های تکفیری داعش از 9 ژوئن (19خرداد) با حمله به شمال و غرب عراق، بخش هایی از این مناطق را اشغال کرده و مرتکب جنایت های زیادی شده اند.

از سوی دیگر آمریکا و انگلیس و برخی از کشورهای غربی و عربی منطقه که از حامیان تشکیل و تقویت داعش در کشورهای سوریه و عراق به شمار می روند، در پی جنایت های هولناک این گروه تروریستی، مدعی رهبری یک ائتلاف جهانی برای مقابله با داعش شده اند.

منبع: خبرگزاری براثا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها