بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از مدتها تعطیلی عصر امروز (یکشنبه) با حضور 18 بازیکن آغاز شد.
تدبیر24: این تمرین از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز (یکشنبه) در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال و زیر نظر کارلوس کی روش و دیگر اعضای کادر فنی آغاز شد.

از جمع 24 بازیکن دعوت شده به این اردو رضا قوچان نژاد، سردار آزمون، علیرضا حقیقی، علیرضا جهانبخش، جواد نکونام و کریم انصاری فرد غایب بودند.براساس اعلام کادر فنی این بازیکنان قرار است به مرور زمان در دو روز آینده به اردو ملحق شوند تا تیم ملی کشورمان را در دیدار تدارکاتی روز 27 آبان برابر کره جنوبی همراهی کنند.

در فاصله 10 دقیقه تا آغاز تمرین بازیکنان تیم ملی بتدریج وارد زمین شماره یک شدند که در این میان امید ابراهیمی و سید جلال حسینی به عنوان نخستین بازیکنان خود را برای آماده سازی به محل تمرین رساندند.

هاشم بیگ زاده مدافع کناری تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت حضور در جام جهانی 2014 برزیل را از دست داده بود، امروز (یکشنبه) نیز به دلیل مصدومیت همراه با بدنساز تیم ملی به تمرینات اختصاصی پرداخت و به نظر می رسد شانسی برای حضور در دیدار تدارکاتی برابر کره جنوبی ندارد.

در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر علی کریمی و میکو به دویدن دور زمین، حرکات کششی و گرم کردن بدن های خود پرداختند.

در ادامه کی روش بازیکنان تیم ملی را به چهار دسته تقسیم کرد تا در دور زمین به انجام بازی تنیس فوتبال بپردازند.

کی روش به همراه مارکار آقاجانیان و دن گاسپار این تمرین را زیر نظر داشتند و علی کریمی دیگر عضو کادر فنی همراه با بازیکنان به بازی مشغول بود و سپس پاسکاری های بلند و کوتاه به سمت دروازه کوچک در دستور کار قرار گرفت.

تعدادی از داورانی که در دوره آموزشی پیشرفته فیفا حضور داشتند برای تماشای تمرین در زمین شماره یک حاضر شدند.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال که از ناظران تمرین امروز بود برای لحظاتی به جمع بازیکنان و کادر فنی پیوست و با آنان عکس یادگاری گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها