بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۳۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوهبنان تا 4 ماه آینده افتتاح می‌شود.
تدبیر24: «خداداد مقبلی» در منطقه‌ی کویر، با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان در حال انجام و محوطه‌سازی آن در حال اجراست که امیدواریم طی سه تا چهار ماه آینده ساختمان، تأسیسات و محوطه‌سازی این بیمارستان نیز تکمیل و آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی شود.

وی ادامه داد: تقریباً 34 هزار واحد مسکن مهر در کل استان در دست ساخت داشتیم که حدود 20 هزار واحد تاکنون تکمیل و به متقاضیان واگذار شده و 5000 واحد نیز عملیات پایانی آنها در حال انجام است و بقیه واحدهای مسکن مهر نیز حدود 60 تا 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مقبلی خاطرنشان کرد: در کوهبنان نیز شهرک مسکن مهر در حال ساخت است، اما این واحدها متقاضی ندارند که تکمیل شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تصریح کرد: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوهبنان تا 4 ماه آینده افتتاح می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها