بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۴۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
فینال مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا؛
شطرنج بازان نوجوان ایران در دور نهم و پایانی مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا (رده سنی 14 تا 18 سال) -دهلی نو سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز کسب کردند.
تدبیر24:این رقابت ها که از روز جمعه 16آبان در دهلی نو آغاز شده بود،دیروز پایان یافت.
در دور نهم و پایانی این رقابت ها،آرش طاهباز و آرین غلامی برابر حریفان خود از ازبکستان و سید محمد امین طباطبایی و مرصاد خداشناس برابر حریفان خود از هند به پیروزی رسیدند.
همچنین شاهین لرپری زنگنه و مسعود مصدق پور با حریفان هندی خود و اشکان ازلی با حریف خود از سری لانکا به تساوی دست یافتند.
به این ترتیب در پایان این مسابقات شاهین لرپری زنگنه و سید محمد امین طباطبایی هرکدام با 7 امتیاز در ردیف 1،مسعود مصدق پور با 6.5 امتیاز در ردیف 2، آرین غلامی با 6.5 امتیاز در ردیف 3، مرصاد خداشناس با 5 امتیاز در ردیف 8، اشکان ازلی با 4.5 امتیاز در ردیف 12 و آرش طاهباز با 5 امتیاز در ردیف 12 جدول قرار گرفتند.
در بخش دختران نیز درسا درخشانی، سیده فاطمه هاشمی و ساناز اسماعیلی دیزکوهی مقابل حریفان هندی خود و طناز ازلی و آسانا قاضی زاده برابر حریفان خود از قرقیزستان و امارات متحده عربی به پیروزی رسیدند.
مبینا علی نسب، آناهیتا غلامی و محدثه علی جان زاده هم بازی را به حریفان خود از هند، فیلیپین و هند واگذار کردند.
به این ترتیب درسا درخشانی با 7.5 امتیاز در ردیف 1، آناهیتا غلامی با 5.5 امتیاز در ردیف 6، محدثه علی جان زاده با 4.5 امتیاز در ردیف 10، سیده فاطمه هاشمی با 5 امتیاز در ردیف 14، مبینا علی نسب با 4 امتیاز در ردیف 16، ساناز اسماعیلی دیزکوهی با 4.5 امتیاز در ردیف 17، آسانا قاضی زاده با 4 امتیاز در ردیف 19 و طناز ازلی با 4 امتیاز در ردیف 21 جدول قرار گرفته اند.
بر این اساس ،درسا درخشانی در رده سنی زیر 16 سال دختران، سید محمد امین طباطبایی در رده سنی زیر 14 سال و شاهین لرپری زنگنه در رده سنی زیر 16 سال پسران موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.
همچنین مسعود مصدق پور در رده سنی زیر 18 سال نایب قهرمان و آرین غلامی در رده سنی زیر 14 سال سوم شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها