بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۴۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال با گلزنی در مسابقات مقدماتی یورو 2016، رکورد بیشترین گل زده در این رقابت ها را شکست.
تدبیر24: وی با گلزنی در جریان برتری یک بر صفر پرتغال مقابل ارمنستان موفق شد از رکورد 22 گل یان دال توماسون پیشی بگیرد.

رونالدو اکنون با به ثمر رساندن 23 گل در 37 بازی، دارنده عنوان بیشترین گل زده در تاریخ مسابقات جام ملت های اروپا است.

این بازیکن که در 24 دیدار بعد از جام جهانی 2014 تا کنون فقط در چهار بازی گل نزده است، در مسابقات فصل جاری توانسته 24 گل در 19 بازی باشگاهی و ملی به ثمر برساند.

پرتغال پس از پیروزی دشواری که مقابل ارمنستان به دست آورد، دوباره به کورس صعود از گروه نهم رقابت های مقدماتی یورو 2016 بازگشت و با یک امتیاز اختلاف بعد از دانمارک قرار گرفت.

دانمارک که یک بازی بیشتر از پرتغال انجام داده است نیز موفق شد برابر صربستان به پیروزی 3 بر یک برسد.

منبع: ساکرنت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها