بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۴۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بین المللی کردن ورزش پهلوانی و زورخانه ای به بازنگری نیاز دارد زیرا با وجود 12 سال فعالیت نتوانستیم درعرصه بین المللی در این رشته حضوری موفق داشته باشیم.
تدبیر24: سید نصرالله سجادی عصر امروز در نشست تخصصی چگونه بین المللی کردن آیین های زورخانه ای و پهلوانی در ایران افزود : برای حضور موفق ورزش پهلوانی و زورخانه ای درمجامع بین المللی باید ضعف ها را برطرف کرد .

سجادی افزود : انتظار می رود بتوانیم از این رشته ورزشی که از قدمت بالایی برخوردار است در رقابت های بین المللی و آسیایی حضور موفق تری داشته باشیم .

وی افزود : در ارتباط کردن بین المللی کردن رشته های ورزشی هر رشته از یک منطقه ای در یک کشور شروع می شود تا رفته رفته قوام و دوام پیدا کند.

وی در عین حال اظهارداشت همچنین برای تشکیل فدراسیون های یک رشته ورزشی ابتدا از نظر سازمانی به کمیته و سپس در قالب انجمن و در نهایت در قالب فدراسیون ادامه می دهد.

معاون ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش باستانی در کشور ما از تنوع مختلفی برخوردار است این رشته جز باسابقه ترین رشته های ورزشی کشور ما است.

سجادی افزود : برخی از رشته های ورزشی مانند کبدی، وشوو و تکواندو توانسته اند با توجه به قدمت دو دهه خود امروز در عرصه های بین المللی حرف برای گفتن داشته باشند. بنابر این ضرورت دارد برای حضور موفق رشته ها بتوانیم مسیر رشد طی کنیم.

سجادی افزود : ما در بازیهای المپیک 27 رشته ورزشی داریم این در حالی است که 67 فدراسیون بین المللی وجود دارد و از این میان 40 فدراسیون در المپیک حضور ندارد.

وی در جمع پیشکسوتان ورزش های باستانی و زورخانه ای گفت : بهتر است آموزش و پرورش نیز با ورزش زورخانه ای تعامل خود را بیشتر کند تا این رشته های ورزشی در بین جوانان و نوجوانان بیشتر شناخته شود.

نشست امروز همزمان با چهارمین سالروز ثبت آیین های پهلوانی و زورخانه ای ایران در یونسکو در محل کتابخانه موزه ملی ملک در حال برگزاری است.

پس از این مراسم قرار است تا ساعتی دیگر به مناسبت چهارمین سالگرد ثبت آیین های پهلوانی و زورخانه ای از روسای فدراسیون مدال آور در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی و همچنین سفرای ایران در کره ، ژاپن و ایتالیا که به ثبت جهانی شدن آیین های پلهوانی و زورخانه ای ایران کمک کردند، تجلیل شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها