بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۴۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
تیم ملی کیک بوکسینگ ایران با کسب 7 مدال در مسابقه‌های جهانی به کار خود پایان داد و در بخش مردان قهرمان شد.
تدبیر24: رقابتهای جهانی کیک بوکسینگ (سازمان جهانی wkf) در جمهوری چک برگزار شد که در پایان تیم ایران بین 47 کشور با کسب 5 مدال طلا و یک مدال نقره و یک برنز، در بخش مردان قهرمان شد اما در مجموع در رده‌بندی تیمی قرار نگرفت.

علی علیپور نماینده وزن 63- کیلو گرم با پیروزی بر نمایندگان بلژیک، مجارستان و جمهوری چک قهرمان شد و مدال طلا را کسب کرد.

میر حسین سید محمدی در وزن 67- کیلو گرم نیز با پیروزی بر نمایندگان جمهوری چک، اسلونی و اسپانیا طلایی شد.

امیر حسین اکبری نماینده وزن 51- کیلو گرم با غلبه بر نمایندگان فرانسه، لهستان و رومانی، فینالیست شد و در فینال هم نماینده جمهوری چک را شکست داد و سومین مدال طلای ایران را کسب کرد.

علی کریمی در وزن60-کیلو گرم پس از پیروزی های روز نخست در سومین روز و در بازی فینال توانست بر حریف ایرلندی به برتری دست یابد و طلایی شود.

کمیل شریفی نماینده وزن آزاد کشورمان با پیروزی بر حریف آلمانی به مدال طلای وزنش دست یافت.اودر روز دوم مسابقات در مقابل حریف چک و ایتالیا به برتری دست یافته بود.

مهران ویسی نماینده وزن 54- در بازی فینال در مقابل حریفی از کشور چک قرار گرفت و با باخت مقابل او به مدال نقره دست یافت. وی پیش از این در مصاف با حریفانی از کشور های اوکراین و آلمان به برتری دست یافت.

حسین مقدم نماینده وزن 71- کیلو گرم با یک پیروزی مقابل نماینده هندوستان و یک شکست برابر نماینده چک برنز گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها