بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۴۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام 48 باند توزیع موادمخدر در استان خبرداد.
تدبیر24: نورعلی یاری در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، گفت: در دو هفته گذشته طی دو عملیات 85 کیلوگرم موادمخدر در چهارمحال و بختیاری کشف کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 636 کیلوگرم موادمخدر دراستان کشف شده است، تصریح کرد: این کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال 25 درصد افزایش دارد.

یاری خاطرنشان کرد: دراین مدت 48 باند پخش‌کننده موادمخدر در استان شناسایی و منهدم شده‎اند.

وی اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون 2086 نفر در این راستا دستگیر شده‌اند که 113نفر از آنان معتادان پرخطر ماده 13 هستند.

یاری آموزش را مهم‌ترین راه پیشگیری از مصرف موادمخدر عنوان کرد و گفت: امسال تاکنون 14هزار نفر در کلاس‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد آموزش دیدند.

وی تصریح‌کرد: در سه شهرستان اردل با 182 کیلوگرم، بروجن با 120 کیلوگرم و لردگان با 118 کیلوگرم بیشترین موادمخدر کشف شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها