بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۴۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
شبیه ساز (سیمولاتور) پهپاد ابابیل 3 در دومین روز از هفتمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی در جزیره کیش رونمایی شد.
تدبیر24: این سامانه که با حضور مهندس اسماعیلی، معاون وزیر دفاع، دکتر منطقی، مدیرعامل سازمان صنایع هوایی و دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی، سردار عبداللهی، معاونت آماد و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از کارشناسان صنایع هوایی رونمایی شد در آموزش مراحل پرواز، فرود، بازیابی، ست کردن سیستم تصویر و ست کردن سیستم عکاسی (مراقبت) به خلبانان پهپاد طراحی شده است.

بزرگترین قابلیت این دستگاه جلوگیری از هدر رفتن سرمایه در زمینه آموزش به خلبانان جوان است.

این نمونه ساخته شده قابلیت هماهنگی با پهپادهای هم خانواده خود که به لحاظ سرعت حمل بار هماهنگ باشد را دارد.

شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) ظرف مدت یک سال موفق به طراحی و تولید این محصول شده است. در حال حاضر از این سیمولاتور چهار دستگاه ساخته شده است تا برای آموزشی خلبانی مورد استفاده قرار گیرد.

هفتمین نمایشگاه دوسالانه بین المللی صنعت هوایی و هوانوردی ایران از 27 آبان ماه با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی به مدت چهار روز در جزیره کیش در حال برگزاری است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها