بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۴۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
مدیریت شبکه بهداشت و درمان دشتی استان بوشهر گفت: بیمارستان صحرایی از سوی مجمع خیرین نوراوران سلامت تهران درروستای ' زیارت ساحلی' این شهرستان را اندازی شد.
تدبیر24: اصغر بحرانی روزشنبه افزود: این بیمارستان به مدت 10 روز خدمات درمانی تخصصی در رشته های چشم پزشکی و دندانپزشکی رایگان به مردم این منطقه محروم ارائه می کند.

وی گفت: در این مدت بیش از 10 هزار نفر از خدمات بینایی سنجی، چشم پزشکی و همه اعمال جراحی چشم و ویزیت و ترمیم و اعمال جراحی دندانپزشکی این بیمارستان صحرایی بهره مند خواهند شد.

بحرانی افزود: پیش بینی می شود در این مدت خدمات رایگان درمانی به ارزش 25 میلیارد ریال به مردم محروم، اقشارکم درآمد و روستائیان شهرستان دشتی و شهرستان های همجوار از سوی این بیمارستان ارائه شود.

مدیریت شبکه بهداشت ودرمان دشتی گفت: پذیرش بیماران دراین بیمارستان صحرایی فقط از طریق ثبت نام درخانه های بهداشت روستایی وپایگاه های سلامت و مراکز بهداشت و درمان درشهرهای شهرستان دشتی انجام می شود و در بیمارستان هیچ ویزیت خارج از نوبت دهی رسمی و به صورت حضوری انجام نخواهد شد.

بحرانی گفت: کلیه خدمات درمانی در زمینه چشم پزشکی و دندان پزشکی و تهیه دارو و عمل های جراحی که دراین بیمارستان صحرایی انجام می شود رایگان است و وسایل و تجهیزات پزشکی از جمله لنز هایی که برای عمل های چشم استفاده شود از بهترین و با کیفیت ترین نوع خارجی بوده و هیچ هزینه ای از هیچ بیماری دریافت نخواهد شد.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان دشتی افزود: ارائه خدمات درمانی چشم فقط برای افرادبالای 40سال ساکن روستاها که دارای دفترچه درمانی روستایی هستند و مددجویان زیر پوشش بهزیستی، کمیته امداد، و افراد مستند و محروم ساکن روستاهای وشهرهای شهرستان دشتی و روستاهای همجوار دو شهرستان تنگستان و دیرارائه می شود که پیش بینی شده روزانه 80 نفر از خدمات درمانی چشم پزشکی بهره مند شوند.

بحرانی تاکیدکرد: خدمات دندانپزشکی نیز برای تمام دانش آموزان و کودکان شش تا 12 سال ساکن شهرستان دشتی و دو شهرستان همجوار ارائه می شود و روزانه 50 نفر در دو نوبت صبح و عصر ویزیت و درمان خواهند شد.

شهرستان دشتی با مرکزیت شهر خورموج و بیش از 80 هزار نفر جمعیت در جنوب استان بوشهر واقع است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها