بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۴۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
فرماندار رامسر گفت: مدارس این شهرستان به دلیل آبگرفتگی معابر، رانش زمین و جاری شدن سیل تعطیل شدند.
تدبیر24: حسین سروری روز دوشنبه افزود: بارش شدید باران که از شب گذشته آغاز شده، آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل را در پی داشته است.

وی اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون بیش از 160 میلی متر باران در رامسر باریده که باعث خسارات سنگین، آبگرفتگی شدید معابر و خیابان های اصلی شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر شده است.

وی ادامه داد: شدت بارش به گونه ای بود که معابر اصلی شهر مسدود و به ناچار مدارس شهر نیز تعطیل شد.

به گفته فرماندار رامسر، بارش ها همچنین باعث رانش زمین و مسدود شدن برخی مسیرهای منطقه گردشگری جواهرده و آبگرفتگی دیگر روستاهای این شهرستان شده است.

سروری با اشاره به بارش های بی سابقه پاییز امسال در رامسر، خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای پیشگیری از وقوع سیل از طریق لایروبی کامل انهار و رودخانه ها شد.

به گفته فرماندار رامسر، یک زن 34 ساله نیز بر اثر رانش زمین و سقوط در یک کانال آب، جان خود را از دست داد و نیروهای امدادی جنازه وی را چندصد متر جلوتر در داخل کانال یافتند.

گزارش خبرنگاران از شهرستان عباس آباد نیز حاکی از آبگرفتگی شدید برخی معابر در این شهرستان دارد که باعث شده آب وارد برخی واحدهای تجاری شود و به آنها آسیب وارد کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها