بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۴۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
فرمانده نیروی دریایی ارتش:
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا) گفت: آماده حضور در اقیانوس اطلس و پیمودن این اقیانوس هستیم.
تدبیر24: امیر دریادار حبیب الله سیاری روز چهارشنبه این مطلب را در حاشیه رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران بیان کرد.

نامبرده گفت: دریا برای کشور ما حائز اهمیت است و ما باید حضور خود در دریاها را افزایش دهیم.

وی افزود: ناوگروه سی و دوم جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در خلیج عدن در حال انجام ماموریت است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در حال حاضر ناوشکن دماوند آماده الحاق به ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران است که پس از طی سلسله مراتب این اقدام انجام می شود.

سیاری ادامه داد: زیردریایی نیمه سنگین فاتح نیز هم اکنون آماده رونمایی است که برای رونمایی این محصول نیز در انتظار سلسله مراتب هستیم.

تدبیر24 هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه دریادلان این نیرو تبریک می گوید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها