بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۴۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: تعمیرات اساسی واحد تصفیه نفت سفید و نفت گاز در این پالایشگاه که طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده پس از چهارسال انجام شد، با موفقیت پایان یافت.
تدبیر24: 'هاشم نامور' روز چهارشنبه درخصوص تعمیرات انجام شده در این واحد پالایشگاهی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور پیش بینی شده بود این تعمیرات در مدت 20 شبانه روز انجام شود که با نظارت و برنامه ریزی های منسجم، بهره گیری از زمان و انجام کار شبانه روزی و تلاش 900 ز نیروی متخصص داخل و خارج شرکت این تعمیرات هشت روز زودتر از برنامه انجام شد.

وی گفت: تعمیرات اساسی واحد تصفیه نفت سفید و نفت گاز (از 20 آبان تا دوم آذرماه )با رعایت کامل استانداردها، اصول و قوانین بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پایش پی درپی برنامه تعمیرات بصورت روزانه، با سرعت و کیفیت مناسب و بدون هیچ گونه حادثه ای به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در رابطه با حجم تعمیرات افزود: در این دوره از تعمیرات تمامی دستگاه ها و تجهیزات واحد تصفیه نفت سفید و نفت گاز شامل کوره ها، مبدل ها، پمپ ها، کمپرسور و انواع شیرآلات تعمیرات اساسی شدند.

واحد تصفیه نفت سفید و نفت گاز به منظور تصفیه ناخالصی های فلزی و غیر فلزی نفت سفید و نفت گاز طراحی شده و دارای ظرفیت اسمی 25 هزار بشکه در روز نفت سفید و 18 هزار بشکه در روز نفت گاز است.

شرکت پالایش نفت بندرعباس با پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی، 18 درصد فرآورده های نفتی کشور از جمله، بنزین، گاز مایع، نفت گاز، نفت سفید و محصولاتی مانند سوخت جت، نفتای سنگین صادراتی، نفت کوره و گوگرد را تولید می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها