بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۱۵۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
اگر اصولگراي واقعي بايستي راستگو و درست كردار باشد اين همه در علي مطهري ديده مي شود
تدبیر24:مهدی آیتی - اصولگرايي در مفهوم واقعي و حقيقي خود يعني پايبندي به اصول و در اين رابطه اصولگراي واقعي كسي است كه در كمال سلامت و صداقت از اصول خود پيروي كرده و آن را ترويج نمايد.
شايد امروز در ايران جبهه بزرگي به نام اصولگرايي وجود داشته باشد ليكن معمولا يك جبهه از طيف هاي مختلف سياسي به وجود مي آيد كه در درون خود به طبقات تندرو، ميانه رو و فرصت طلب تقسيم مي شود.
امروز در جبهه اصولگرايان كشور همانند همه جبهه هاي سياسي ديگر، افراد درون جبهه به اعتبار اعمال و رفتار خود قابل دسته بندي به افراطي، معتدل و فرصت طلب مي باشند.
از همين جا است كه ارزش عناصر و اعضاي يك جبهه زماني معلوم مي شود كه در آزمون هاي سياسي بتوانند صداقت خود را به اثبات برسانند.
علي مطهري نماينده اصولگراي مجلس و فرزند شهيد بزرگ مطهري يكي از همين اصولگرايان واقعي و اصيل است كه با گفتار و اعمال خود در اين سالها ارزش و اعتبار والا و متعالي را كسب كرده و به اثبات رسانيده است.
اگر اصولگراي واقعي بايستي راستگو و درست كردار باشد اين همه در علي مطهري ديده مي شود. و اگر اصولگراي واقعي كسي است كه بر سر اصول اعتقادي خود مي ايستد و مي جنگد حتي اگر به ضرر منافع شخصي اش باشد باز هم علي مطهري يك چنين اصولگرايي است.
به هر حال در زماني كه برخي از سياسيون به نيت كاسبي نام و نان هر روز به اقتضاي امور هواشناسي سياسي كشور رنگ عوض مي كنند و زنده باد – مرده باد مي نمايند، ارزش و اعتبار علي مطهري بهتر ديده مي شود.
اگر علي مطهري امروز در مجلس طرفداران زيادي ندارد ولي در بدنه جامعه ايران محبوبيت و جايگاه بالايي دارد.
اگر علي مطهري به دليل مواضع روشن و صريح خود در دفاع از آزادي و عدالت در فرداي انتخابات احتمالا رد صلاحيت شود ولي در دل مردم كوچه و بازار و آزادي خواهان و روشنفكران جامعه جاي خواهد داشت.
علي مطهري كسي است كه در مسئله حجاب برخلاف نظر روشنفكران و اصلاح طلبان نظر مي دهد و در زمان رياست جمهوري خاتمي بر عملكردهاي دولت و مجلس اصلاحات انتقادهاي تند و تيز مي نمايد و همين علي مطهري امروز در دفاع از حقوق شهروندي و آزادي هاي قانون اساسي بر دولت و مجلس و قوه قضاييه مي تازد و آنها را به چالش مي كشاند.
حقا علي مطهري فرزند برومند معلم شهيد علامه آيت الله مطهري است كه نامش همچون نام پدرش در تاريخ جمهوري اسلامي زنده باقي خواهد ماند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
10
2
جوک باحالی گفتید آقای آیتی
زنده باد مطهري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
1
6
آقاي مطهري دست مريزاد.
اصلاحات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
1
5
عالی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها