بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۴۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال هنوز پرونده کرانچار را برای بررسی در کمیته تخصصی شورای برون مرزی ارسال نکرده است.
تدبیر24:نصراله سجادی روز شنبه در گفت وگو بارادیو ورزش افزود: وقتی خبر انتخاب سرمربی برای تیم المپیک ایران در رسانه ها شنیده شد ، از طرف مدیریت و برنامه ریزی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال تذکر داده شد که این اتفاق باید با مجوز شورای برون مرزی صورت گیرد و آنان عنوان کردند که قطعا این پرونده ارسال خواهد شد.
وی گفت : منتظر هستیم بفرستند، ولی تا این لحظه نفرستاده اند.
فدراسیون فوتبال مذاکرات مقدماتی را با کرانچار برای سرمربیگری تیم المپیک ایران جهت شرکت درانتخابی المپیک ریو آغازکرده و به توافق اولیه رسیده است.
سجادی در باره ضرورت تشکیل شورای برون مرزی و کمیته تخصصی این شورا جهت بررسی پرونده مربیان خارجی گفت:مطابق آیین نامه سفر هر تیم و فرد خارجی که قرار است بیاید و یا به خارج برود،باید در شورای برون مرزی بررسی و تصویب شود و علاوه بر آن یک دستورالعمل هم وزارت ورزش ابلاغ کرده است که اگر مربی خارجی می خواهد بیاید باید بیوگرافی او فرستاده شود و در یک کمیته تخصصی باحضور خود رییس فدراسیون بررسی شود.
وی اظهارداشت:این کمیته تخصصی از9ماه پیش تشکیل شده تاکار کارشناسی انجام دهد و نظر بدهد.
سجادی درباره اینکه آیا این روند در تمدید قرارداد کی روش هم طی شد، گفت: طی نشد و باید می فرستادند، امااین کار رابا عناوینی مانند جام ملت ها نزدیک و مهم است و تیم ملی بزرگسالان است، ارسال نکردند.
معاون وزیر ورزش و جوانان در باره برگزاری مجامع و تناقض هایی در آنها باموضوع قانونگرایی موردنظر وزارت ورزش و جوانان از جمله در موضوع انتخابات فدراسیون تیراندازی گفت: قانون می گوید دو شغله ها نباید نامزد شوند و افرادی مانند حسین رضا زاده هم مستثنی نیستند و به ایشان تذکر داده شده است.
سجادی ادامه داد:اوایل بهمن ماه انتخابات فدراسیون وزنه برداری برگزارمی شود و ایشان یا باید فدراسیون را انتخاب کند و یا شورای شهر را.
وی در باره سایر فدراسیون ها از جمله تیراندازی که رییس آن نماینده مجلس شورای اسلامی است،گفت: تلاش می کنیم که قانون را رعایت کنیم در باره فدراسیون اخیر هم اعتراضاتی از سوی برخی نامزدها صورت گرفت و اینها قابل بررسی است.افراد بازنشسته بایدمجوز هیات دولت داشته باشند و افراد دو شغله به غیر از اعضای هیات علمی دانشگاهها و ایثارگران نمی تواننددر انتخابات شرکت کنند.
به گفته وی عضویت درشورای شهر و نمایندگی مجلس شغل است و قانون هم آن را خیلی روشن و صریح گفته است.
وی درباره علت شرکت مهدی هاشمی درانتخابات فدراسیون تیراندازی و جلوگیری وزارت ورزش ازحضور هادی ساعی به عنوان عضو شورای شهر تهران در انتخابات تکواندو گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفساریه ای از مجلس گرفته اند و گفته شده که نمایندگی مجلس شغل نیست، اما سازمان بازرسی با تکیه بر چند ماده می گوید که هم نمایندگی مجلس و هم شورای شهر شغل است.
سجادی در باره ثبت نام محمود مشحون برای ریاست فدراسیون بسکتبال برغم بازنشستگی گفت: طبق آیین نامه افراد بازنشسته برای ثبت نام مشکل ندارند و در فرم ها تاکید شده است که حضورش باید مطابق با قانون باشد و می تواند تا انتخابات مجوز بگیرد، اما ایشان و آقای مهدوی برای ریاست فدراسیون هندبال تقاضا کرده اند که مجوز گرفته شود و نامه آنها به کمیسیون اجتماعی هیات دولت ارسال شده است.
وی گفت : درخواست مجوز برای بازنشسته ها از طرف وزارت ورزش صورت می گیرد و بالای 70 ساله ها را مجوز نمی دهند.
وی درباره عملکرد فدراسیون های ورزشی در بازیهای آسیایی 2014گفت: حدود 4هفته پیش با روسای فدراسیون ها بصورت مشروح عملکرد فدراسیون ها را بررسی کردیم و جمع بندی ارایه شد و کارهایی هم که باید برای آینده بکنند جهت کسب سهمیه المپیک ریو گفته شد.
سجادی ادامه داد: دو تا سه فدراسیون از نظر ما خیلی ضعیف ظاهر شدند و اسامی آنها طی یک یا دو هفته آینده اعلام می شود.
به گفته وی، ستادی نیزبرای بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو تشکیل شده است که بیشتر نقش هماهنگ کننده داردو سیاستگذاری کلی می کند و کارهایی که در بدنه و فدراسیون های ورزشی بصورت هماهنگ ابلاغ می شود تااز تمام توان استفاده کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها