بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۴۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از صدور محکومیت بیش از671 میلیون ریالی دو پرونده قاچاق سوخت و خشکبار در ارومیه خبر داد.
تدبیر24: «محمد اقوامی» در منطقه‌ی آذربایجان‌غربی، با اشاره به پرونده‌ی قاچاق سوخت در ارومیه افزود: مأموران نیروی انتظامی ارومیه طی بازرسی‌های خود از یک دستگاه خودرو مقدار 4000 لیترگازوئیل قاچاق کشف و پرونده‌ای در این راستا تشکیل شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با اعلام شکایت گمرک پرونده پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شعبه هشتم تعزیرات حکومتی ارومیه پس از طی مراحل قانونی متهم پرونده را علاوه‌بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت321 میلیون و420 هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

اقوامی به محکومیت پرونده مربوط به قاچاق خشکبار در ارومیه اشاره و خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی ارومیه ضمن بازرسی از یک دستگاه خودرو مقدار 386 کیلوگرم مغز بادام درختی به ظن قاچاق کشف و جهت اعلام جرم گمرک برای رسیدگی و اتخاذ تصمیم قانونی به تعزیرات حکومتی ارومیه ارسال شد.

وی اظهار کرد: شعبه‌ی چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز ارومیه پس از انجام تشریفات قانونی متهم پرونده را علاوه‌بر ضبط کالا به پرداخت 350 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی به محکومیت بیش از 422 میلیون ریالی قاچاق البسه در سلماس اشاره و اظهار کرد: مأموران انتظامی در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالا فاقد مجوز ارز طریق بیراهه به شهرهای عمقی در ایست و بازرسی از یک دستگاه خودرو شماری پالتو خارجی کشف و پی از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی سلماس ارجاع داده شد.

اقوامی تصریح کرد: این پرونده با توجه به دفاعات بلاوجه، حکم به ضبط کالا و به پرداخت جزای نقدی صادر شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها