بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۴۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
بازی یارانه ای 'توپ های تنبل' کم کم جای خود را در میان بازی های کودکان و حتی بزرگسالان ایرانی باز کرده و به رقیب جدی 'انگری بردز' تبدیل شده است.
تدبیر24: نرم افزار 'توپ های تنبل' حاصل تلاش یک گروه 10 نفره از دانشجویان جوان ایرانی است که برای طراحی و تولید آن یک سال و نیم وقت گذاشته اند.

این بازی ایرانی روز گذشته 11 آذرماه موفق به کسب رتبه برتر در بخش برنامه های بازی و سرگرمی مسابقات ایران موبی کد 2014+ شد.

سرپرست گروه طراحی و تهیه 'توپ های تنبل' روز چهارشنبه درباره این نرم افزار سرگرمی گفت: نرم افزار توپ های تنبل یک بازی تفننی (casual) است که بر روی سیستم عامل اندروید گوشی های تلفن همراه یا تبلت نصب می شود.

سعید کاملی افزود: توپ های تنبل، حیوانات یک مزرعه هستند که به شکل توپ، گرد شدند و گوسفند، گاو، مرغ، خروس و جوجه حیوانات اصلی این بازی هستند.

وی توضیح داد: این حیوانات به خاطر حالت توپی شکلشان، خودشان نمی توانند حرکت کنند و ماموریت فردی که وارد بازی می شود حرکت دادن حیوانات گرد و رساندن آنها به غذاست.

دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه مخاطبان این نرم افزار سرگرمی معمولا در رده سنی کودکان هفت ساله تا بزرگسالان بالای چهل سال قرار می گیرند، ادامه داد: بازی توپ های تنبل علاوه بر مزرعه در محیط های مختلف مانند بیابان و ساحل با حیوانات مخصوص آنها مثل عقرب و مار نیز دنبال می شود و کاربر می تواند با سلاح های مختلف آنها را به حرکت درآورد و با پیشرفت هر مرحله، امتیازات بیشتری کسب کند.

وی با بیان اینکه استفاده از 'توپ های تنبل' رایگان است و بر روی سایت کافه بازار قابل دسترسی و نصب بر روی تلفن همراه است، گفت: درآمد این بازی از طریق پرداخت های درون برنامه ای به دست می آید و کاربران هزینه ای بابت استفاده از آن پرداخت نمی کنند.

کاملی به استقبال خوب کاربران ایرانی از بازی توپ های تنبل اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در مدت دو تا سه ماهی که از انتشار توپ های تنبل بر روی سایت بازار می گذرد کاربران از مجموع 5 امتیاز به این بازی، امتیاز 4 را داده اند که سطح خوبی از رضایت آنها را نشان می دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها