بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱
علی شمخانی همچنین ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی صورت گرفته علیه شهروندان عراقی و زائران، از اقدام دولت و ملت عراق در پیگیری اخراج اعضای گروهک تروریستی منافقین قدردانی کرد.
تدبیر24:  سعدون الدلیمی وزیر دفاع عراق با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد. دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در این دیدار توسعه خدمات عمومی و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی در عراق را مهم دانست و تصریح کرد: دولت و ملت ایران برای گسترش همکاری‌ها در سطح راهبردی با عراق در همه زمینه‌ها آمادگی دارند. وی افزود:ایران و عراق امروز در یک سنگر قرار دارند و با کمک یکدیگر می‌توانند برای حل مشکلات منطقه‌ای و بین‌المللی گام بردارند. امیر دریابان شمخانی با اشاره به تحولات منطقه، ترویج تروریسم و ناامنی را در راستای تامین منافع نظام سلطه و رژیم صهیونیستی دانست و بر لزوم یکپارچگی دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای مقابله با بی‌ثباتی و دخالت بیگانگان تاکید کرد. نماینده مقام معظم رهبری در شورای‌عالی امنیت ملی  اثبات منطقی و معتدل بودن مواضع ایران را نیازمند تلاش فوق‌العاده ندانست؛ چراکه اقدامات و بیانات افراطیون سردمداران رژیم صهیونیستی فهم مواضع منطقی ایران را تسهیل كرده است.

علی شمخانی همچنین ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی صورت گرفته علیه شهروندان عراقی و زائران، از اقدام دولت و ملت عراق در پیگیری اخراج اعضای گروهک تروریستی منافقین قدردانی کرد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها